見出し画像

NFT小説 夏夢カノン【第4話】心の絆、星座の誓い【Episode 4】The bond of the heart, the pledge of the constellation【에피소드 4】마음의 결속, 별자리의 맹세 #創作大賞2024 #漫画原作部門

NFT小説「タイトル募集中」Koro&Fantasista

NFT Novel "Title Wanted" Koro & Fantasista
NFT 소설 "타이틀 원티드" 코로 & 판타지스타

タイトルは、夏夢カノンに決定!

兎耳コロちゃん・Usamimi Koroちゃんの新イラスト垢




この #NFT小説第4話
日本語、英語、韓国語に翻訳して紹介します。
Here is the fourth episode of this #NFT novel, translated into Japanese, English, and Korean.
#NFT 소설 의 4번째 이야기를 일본어, 영어, 한국어로 번역하여 소개합니다.


【第4話】心の絆、星座の誓い

目が星空に集中する中、心の絆はさらに深まった二人。

だが、花火に見とれて、ふと大事なことを伝えるのを忘れてしまった

「少女が描いた絵」

それは満天の星が輝く夢花火を描いた絵で、
写真よりもずっと美しく、幻想的でした。

「蒼夏さんが描いた絵ですか?すごいですね。本当に素敵です」

少年は感嘆の声をあげました。
彼はその絵に見入ってしまったのです。

「ありがとう。これは私が今まで見た中で一番美しい夜空に浮かぶ花火を描いた絵なんです。私はこの絵をどうしても陽炎さんに見せたかったんです」

少女は嬉しそうに言った。
彼女はその絵に自分の夢や希望や愛を込めていました。

「この絵にはどんな意味があるんですか?」

少年は興味深く聞きました。
彼はその絵に隠されたメッセージを知りたかったのです。

「この絵には色々な意味があります。例えば、この花火は私達の出会いを表しています」

少年は驚きました。
「花火が出会い?どういうことですか?」

少女は笑顔で答えました。
「花火というのは、私が勝手に名付けたものです。色とりどりの花びらのような光が空に咲くように見えるものです。私は陽炎さんと初めて出会ったとき、そんな花火を見ました。それは私にとって忘れられない瞬間でした」

少年は感動しました。
「僕も蒼夏さんと初めて出会ったとき、カラフルで虹色に光り輝いている、花火を見た気がします。僕にとっても特別な瞬間でした」

少女は嬉しそうに言いました。
「本当ですか?それは運命だったのかもしれませんね」

少年は同意しました。
「そうだね、私たちは星に導かれて出会ったのだと思います」

少女は続けて言いました。
「この絵には他にも意味があります。例えば、この月は私達の夢を表しています」

少年は興味深く聞きました。
「月が夢?どういうことですか?」

少女は優しく答えました。
「月というのは、私が陽炎さんに贈りたいものです。夜空に輝く美しい光です。私は陽炎さんが天文学者になる夢を応援しています。私は陽炎さんが月に近づくことを願っています」

少年は感謝しました。
「僕も蒼夏さんの気持ちに応えたいです。僕は蒼夏さんが天文学者になる夢を叶える手助けをしたいです。僕は蒼夏さんと一緒に月を見ることも望んでいます」

少女は幸せそうに言いました。
「本当ですか?それは嬉しい!」

少年は約束しました。
「そうだよ、僕たちは一緒に夢を追いかけていくんだよ」

「実は、この絵にはもう一つ意味があります。例えば、この星座は私達の愛を表しています」

少女は指で星座を指さした。
それはペルセウス座とアンドロメダ座でした。

少年は熱く聞きました。
「星座=愛?」

少女は恥ずかしそうに答えました。
「星座というのは、私が陽炎さんに伝えたいものです。それは空に描かれた美しい形です」

「ペルセウス座とアンドロメダ座は伝説の恋人だと言われています。ペルセウス座の王子ペルセウスとアンドロメダ座の姫アンドロメダは、悪い神々や怪物から逃れて愛し合ったという話です。私はこの星座を見ると、私達のような愛する者同士を思い出します」

「素敵な話ですね…」

少年は感動しました。
彼はその星座を見ると、自分と少女の絆を感じました。

「でも、この星座にも悲しい部分があります。ペルセウスとアンドロメダは幸せに暮らしたけれども、神々によって星空に上げられてしまいました。私はこの星座を見ると、私達もいつか離れ離れになるかもしれないと思います」

少女は悲しそうに言いました。
彼女は自分の病気で余命わずかだということを思い出したのです。

「別れ?どういうことですか?」

少年は驚きました。
彼は少女の言葉の意味が分からなかったのです。

「私は陽炎さんに前に伝えたことがあります。私は病気なんです。重い病気で、もう長くは生きられないかもしれないんです」

少女は涙を流しながら、自分の病気について説明した。彼女は自分が患っている病気の名前や症状や治療法や余命について話した。

少年は少女の話を聞いて、言葉を失った。彼は少女の病気のことを詳しくは知らなかった。彼は少女が死ぬかもしれないということが信じられなかった。

「そんなこと、本当ですか?」

少年は呆然としました。
彼は少女に抱きつき、彼女を慰めようとしました。

「本当です。私は陽炎さんに会う前からずっとこの病気と闘ってきました。でも、どうしても治らないんです。医者にももう時間がないと言われました。私は自分の夢を叶える前に死んでしまうかもしれないんです」

少女は泣きながら言いました。
彼女は自分の夢や希望や愛を失うことに怯えていました。

「そんなこと、ありえないよ。蒼夏さんは絶対に死なないよ。蒼夏さんは強い人だよ。蒼夏さんは天文学者になる人だよ。蒼夏さんは僕の大切な人だよ」

少年は必死に言いました。
彼は少女を失うことに耐えられなかったのです。

「陽炎さん、ありがとう。あなたの言葉に救われます。でも、私は現実を見る必要があります。私はもう長くは生きられません。だから、私は陽炎さんに会いたかったんです。この絵を見せたかったんです。あなたと一緒に星空を見たかったんです」

少女は静かに言いました。
彼女は少年に自分の想いを伝えることができて良かったと思いました。

「蒼夏さん、僕もあなたに会えて嬉しかったです。蒼夏さんの絵を見て感動しました。もっと一緒に星空を見てみたいです」

少年も静かに言いました。
彼も少女に自分の想いを伝えることができて良かったと思いました。

少女は少年にこれまでずっと言えなかったけど、心の奥底に秘めていた言葉を口にしました。
「私はあなたが好きだということを伝えたかったです。私は陽炎さんと一緒に星座を見ることを夢見ていました」

少年は愛情深く言いました。
「僕もあなたが好きだということを伝えたかったです。僕も蒼夏さんと一緒に星座を見ることを夢見ていました」

少女は涙ぐみながら言いました。
「本当ですか?それは幸せですね」

少年は抱きしめて言いました。
「そうだよ、僕たちは一緒に愛を育んでいくんだよ」

二人はそう言って、お互いの目を見つめ合いました。
二人はお互いの心を感じ合いました。

「陽炎さん、私はあなたのことが好きです」

「蒼夏さん、僕もあなたのことが好きです」

二人はそう言って、お互いにキスしました。
二人はお互いに愛し合いました。

「蒼夏さん、僕はあなたと一緒に生きていきたいです」

「陽炎さん、私もあなたと一緒に生きていきたいです」

二人はそう言って、お互いに誓いました。
二人はお互いに守り合いました。

「陽炎さん、私はあなたの夢を叶える手助けをしたいです」

「蒼夏さん、僕もあなたの夢を叶える手助けをしたいです」

二人はそう言って、お互いに応援しました。
二人はお互いに励まし合いました。

こうして、二人は心の絆を深めていき、
二人は星座の誓いを交わしました。

その夜、二人は満天の星の下で眠りにつきました。
二人は幸せな夢を見ました。

それは、二人が天文学者になって、一緒に星空を見ている夢でした。

【Episode 4】The bond of the heart, the pledge of the constellation

As their eyes focus on the starry sky, their emotional bond grows even deeper.

However, they were so caught up in the fireworks that they suddenly forgot to tell each other something important.

The picture the girl drew.

It was a picture of dream fireworks with stars shining in the sky, much more beautiful and fantastic than a photograph.

It was much more beautiful and fantastic than a photograph. It is amazing. It is really wonderful.

The boy exclaimed in admiration. He was so fascinated by the picture that he could not stop staring at it.

Thank you," he said. This is the most beautiful picture of fireworks in the night sky that I have ever seen. I really wanted to show this painting to Mr. Kagerou."

The girl said happily. She had put her own dreams, hopes, and love into that painting.

'What does this painting mean to you?'

The boy asked with interest. He wanted to know the message behind the painting.

This picture has many meanings. For example, this firework represents our meeting.

The boy was surprised. The boy was surprised. What do you mean?

The girl answered with a smile. The girl answered with a smile, "Fireworks is what I named it. They look like colorful petal-like lights blooming in the sky. I saw such fireworks when I first met Kagero-san. It was an unforgettable moment for me."

The boy was moved. When I met Aoka-san for the first time, I also saw fireworks that were colorful and shining in rainbow colors. It was a special moment for me too.

The girl said happily. Really? Maybe it was fate.

The boy agreed. Yes, I think we were guided by the stars.

The girl continued. There are other meanings to this picture. For example, this moon represents our dreams.

The boy listened with interest. The boy asked curiously, "The moon is a dream? What do you mean?

The girl replied softly. The girl answered gently, "The moon is what I want to give to you. It is a beautiful light shining in the night sky. I support Kagero-san's dream of becoming an astronomer. I hope that Kagero-san will come closer to the moon."

The boy thanked her. I also want to respond to your feelings. I want to help her to realize her dream of becoming an astronomer. I also hope to see the moon with you.

The girl said happily. Really? That makes me happy!

The boy promised. Yes, we will pursue our dreams together.

In fact, there is another meaning to this painting. For example, this constellation represents our love."

The girl pointed to the constellations with her finger. It was Perseus and Andromeda.

The boy asked enthusiastically. 'Constellations = love?'

The girl replied shyly. The girl replied shyly, "Constellations are what I want to tell you about, Mr. Kagerou. They are beautiful shapes drawn in the sky.

It is said that Perseus and Andromeda are legendary lovers. It is said that Perseus, the prince of Perseus, and Andromeda, the princess of Andromeda, escaped from the evil gods and monsters and loved each other. When I see this constellation, it reminds me of two lovers like us."

'That's a lovely story...'

The boy was moved. When he looked at the constellation, he felt a bond between himself and the girl.

But there is a sad part to this constellation as well. Perseus and Andromeda lived happily ever after, but the gods lifted them up into the stars. When I look at this constellation, I think that one day we too may be separated.

The girl said sadly. She reminded herself that she was ill and had little time to live.

Farewell? What do you mean?

The boy was surprised. He did not understand what the girl meant.

I have told you before, Kagero-san. I am sick. I am very sick, and I may not live much longer.

With tears streaming down her face, the girl explained her illness. She told him the name of her disease, its symptoms, treatment and life expectancy.

The boy listened to the girl's story and was speechless. He did not know the details of the girl's illness. He could not believe that she might die.

'Is that true?'

The boy was stunned. He hugged the girl and tried to comfort her.

'It's true. I have been fighting this disease for a long time, even before I met Kagero-san. But I just can't get rid of it. The doctor told me that there is no more time. I might die before I can fulfill my dream.

The girl said in tears. She was terrified of losing her dreams, her hopes, and her love.

She said, "That's impossible. Aoka-san will never die. Aoka-san is a strong person. You will become an astronomer. Aoka-san is my precious person."

The boy said desperately. He could not bear to lose the girl.

'Thank you, Mr. Kagerou. Your words save me. But I need to see the reality. I can't live much longer. That's why I wanted to see you, Kagerou. I wanted to show you this picture. I wanted to see the starry sky with you.

The girl said quietly. She was glad that she could tell the boy how she felt.

Aoka, I was happy to see you too. I was moved when I saw your picture. I would like to see the starry sky with you more often.

The boy also said quietly. He was also happy to be able to tell the girl how he felt.

The girl said to the boy the words she had been unable to say all this time, but had been keeping deep in her heart. I wanted to tell you that I love you. I dreamed of seeing the constellations with you, Kagerou."

The boy said affectionately. I also wanted to tell you that I love you. I also dreamed of seeing the constellations with you, Aoka.

The girl said with tears in her eyes. Really? That makes me happy.

The boy hugged her and said. Yes, we are going to make love together.

They looked into each other's eyes. They felt each other's hearts.

'Mr. Kagerou, I love you.

Aoka, I love you too.

They kissed each other. They made love to each other.

Aoka, I want to live with you.

"Kagero-san, I want to live with you, too."

They said this and swore to each other. They protected each other.

Kagero-san, I want to help you realize your dream.

Aoka, I also want to help your dream come true.

They said this to each other and cheered each other up. They encouraged each other.

In this way, they deepened their emotional bond, and they exchanged vows of constellations.

That night, they fell asleep under the stars. They had a happy dream.

It was a dream in which they became astronomers and looked at the starry sky together.

【에피소드 4】마음의 결속, 별자리의 맹세

별이 쏟아지는 밤하늘을 바라보며 두 사람의 감정적 유대감은 더욱 깊어집니다.

하지만 두 사람은 불꽃놀이에 푹 빠져 서로에게 중요한 말을 잊어버리고 말았어요.

소녀가 그린 그림이었죠.

하늘에 별이 빛나는 꿈의 불꽃놀이 그림이었는데, 사진보다 훨씬 더 아름답고 환상적이었습니다.

사진보다 훨씬 더 아름답고 환상적이었습니다. 정말 놀랍습니다. 정말 멋지다.

소년은 감탄하며 외쳤습니다. 그는 사진에 너무 매료되어 시선을 멈출 수 없었습니다.

고마워요."라고 그는 말했습니다. 제가 본 밤하늘의 불꽃놀이 그림 중 가장 아름다운 그림입니다. 카게루 씨에게 이 그림을 꼭 보여주고 싶었어요."

소녀는 행복하게 말했다. 그녀는 그 그림에 자신의 꿈과 희망, 사랑을 담았습니다.

"이 그림은 너에게 어떤 의미니?

소년이 흥미롭게 물었습니다. 그는 그림에 담긴 메시지를 알고 싶었습니다.

이 그림에는 여러 가지 의미가 있습니다. 예를 들어, 이 불꽃은 우리의 만남을 상징합니다.

소년은 놀랐습니다. 소년은 놀랐습니다. 무슨 뜻이죠?

소녀가 웃으며 대답했습니다. 소녀는 미소를 지으며 대답했습니다."불꽃놀이는 제가 지은 이름입니다. 하늘에 피어나는 형형색색의 꽃잎 같은 불빛처럼 보이거든요. 저도 카게로 씨를 처음 만났을 때 그런 불꽃놀이를 봤어요. 저에게는 잊을 수 없는 순간이었어요."

소년은 감동했습니다. 저도 아오카 씨를 처음 만났을 때 무지개 빛깔로 화려하게 빛나는 불꽃놀이를 보았습니다. 저에게도 특별한 순간이었습니다.

소녀는 행복하게 말했다. 정말요? 어쩌면 운명이었을지도 모른다.

소년도 동의했다. 네, 별의 인도를받은 것 같아요.

소녀는 계속했다. 이 그림에는 다른 의미가 있습니다. 예를 들어,이 달은 우리의 꿈을 나타냅니다.

소년은 흥미롭게 들었습니다. 소년은 호기심 어린 눈으로 물었습니다."달이 꿈이라고요? 무슨 뜻이에요?

소녀는 부드럽게 대답했습니다. 소녀는 부드럽게 대답했습니다."달은 내가 너에게 주고 싶은 거야. 밤하늘에 빛나는 아름다운 빛이죠. 천문학자가 되고 싶다는 카게로 씨의 꿈을 응원합니다. 카게로 씨가 달에 더 가까이 다가갔으면 좋겠어요."라고 말했습니다.

소년은 그녀에게 감사했습니다. 저도 그 마음에 보답하고 싶어요. 천문학자가 되고 싶다는 꿈을 실현할 수 있도록 도와주고 싶어요. 나도 너와 함께 달을 보고 싶다.

소녀는 행복하게 말했다. 정말? 그것은 나를 행복하게합니다!

소년은 약속했다. 그래, 우리는 함께 꿈을 추구할 거야.

사실 이 그림에는 또 다른 의미가 있습니다. 예를 들어 이 별자리는 우리의 사랑을 상징합니다."

소녀는 손가락으로 별자리를 가리켰다. 페르세우스와 안드로메다 자리였습니다.

소년은 열렬히 물었습니다. "별자리 = 사랑?

소녀는 수줍게 대답했습니다. 소녀는 수줍게 대답했습니다."제가 말씀드리고 싶은 것은 별자리예요, 카게루 씨. 별자리는 하늘에 그려진 아름다운 모양이에요.

페르세우스와 안드로메다는 전설적인 연인이라고 합니다. 페르세우스의 왕자 페르세우스와 안드로메다의 공주 안드로메다는 사악한 신과 괴물로부터 탈출하여 서로 사랑했다고 전해지고 있습니다. 이 별자리를 보면 우리 같은 두 연인이 떠오르죠."

'사랑스러운 이야기네요...'

소년은 감동했습니다. 그는 별자리를 보며 자신과 소녀 사이의 유대감을 느꼈습니다.

하지만 이 별자리에는 슬픈 부분도 있습니다. 페르세우스와 안드로메다는 영원히 행복하게 살았지만 신들은 그들을 별 위로 들어 올렸습니다. 이 별자리를 보면 언젠가는 우리도 헤어질지도 모른다는 생각이 들어요.

소녀는 슬프게 말했다. 그녀는 자신이 아프고 살 시간이 거의 없다는 것을 스스로 상기시켰다.

작별이라고요? 무슨 뜻이죠?

소년은 놀랐습니다. 소녀의 말을 이해할 수 없었기 때문이다.

카게로 씨, 전에도 말했잖아요. 난 아파요 아주 아파서 오래 살지 못할지도 모른다고요.

소녀는 눈물을 흘리며 자신의 병을 설명했다. 병명, 증상, 치료법, 기대 수명까지 자세히 설명했습니다.

소년은 소녀의 이야기를 듣고 말문이 막혔습니다. 그는 소녀의 병에 대해 자세히 알지 못했습니다. 그는 소녀가 죽을 수도 있다는 사실을 믿을 수 없었습니다.

'정말이야?'

소년은 깜짝 놀랐습니다. 그는 소녀를 안아주며 위로하려고 했습니다.

'사실이에요. 나는 카게로 씨를 만나기 전부터 오랫동안 이 병과 싸워왔어요. 하지만 이 병을 없앨 수는 없어요. 의사가 더 이상 시간이 없다고 했어요. 꿈을 이루기 전에 죽을지도 모른다고요.

소녀는 눈물을 흘리며 말했다. 그녀는 꿈과 희망, 사랑을 잃을까봐 두려웠습니다.

"그건 불가능해요. 아오카 씨는 절대 죽지 않을 거예요. 아오카 씨는 강한 사람이에요. 넌 천문학자가 될 거야. 아오카 씨는 제 소중한 사람이에요."

소년은 간절히 말했다. 그는 소녀를 잃는 것을 견딜 수 없었습니다.

'고마워요, 카게루 씨. 당신의 말이 저를 구해줬어요. 하지만 현실을 직시해야 해요. 전 더 이상 살 수 없어요. 그래서 카게루 씨를 만나고 싶었어요 이 사진을 보여주고 싶었어 너와 함께 밤하늘을 보고 싶었어

소녀는 조용히 말했다. 소년에게 자신의 마음을 말할 수 있어서 기뻤다.

아오카, 나도 너를 만나서 기뻤어. 네 사진을 보고 감동했어. 너와 함께 밤하늘을 더 자주 보고 싶어.

소년도 조용히 말했습니다. 그도 소녀에게 자신의 마음을 전할 수 있어서 기뻤다고요.

소녀는 소년에게 그동안 하지 못했던 말, 마음속 깊이 간직하고 있던 말을 했습니다. 사랑한다고 말하고 싶었어. 너와 함께 별자리를 보는 꿈을 꿨어, 카게루."

소년은 다정하게 말했다. 저도 사랑한다고 말하고 싶었어요. 나도 너와 함께 별자리를 보는 꿈을 꿨어, 아오카.

소녀는 눈물을 흘리며 말했다. 정말? 정말 행복해요.

소년은 그녀를 껴안고 말했다. 그래, 우리는 함께 사랑을 나눌거야.

그들은 서로의 눈을 들여다 보았다. 그들은 서로의 마음을 느꼈습니다.

'카게루 씨, 사랑해요.

아오카 씨, 나도 사랑해요.

그들은 서로 키스했습니다. 그들은 서로 사랑을 나눴어요.

아오카, 너와 함께 살고 싶어.

"카게로 씨, 나도 당신과 함께 살고 싶어요."

그들은 이렇게 말하며 서로에게 맹세했습니다. 그들은 서로를 지켜주었습니다.

카게로 씨, 당신의 꿈을 실현하도록 돕고 싶어요.

아오카 씨, 나도 당신의 꿈을 이루도록 돕고 싶어요.

그들은 서로에게 이렇게 말하며 서로를 응원했습니다. 서로를 격려했습니다.

이런 식으로 그들은 정서적 유대가 깊어졌고 별자리 서약을 교환했습니다.

그날 밤, 그들은 별빛 아래서 잠들었습니다. 그들은 행복한 꿈을 꾸었습니다.

천문학자가 되어 함께 밤하늘을 바라보는 꿈이었습니다.

🔗SNS🔗

【Twitter】

🌈Koro♿NFT✖︎Cluster💖
@KoroVRM
 

Fantasista (by hakushi)🌈NFT×AI🌈
@FantasistaAI

【Threads】

Koro
@korovrm

Fantasista
@fantasista_ai

【Instagram】
Instagramは、投稿とストーリーの両方告知します!
お好きなほうで何度でもコメント応募お待ちしております❤

Koro
@korovrm

Fantasista
fantasista_ai

👑創作大賞感想👑

#創作大賞感想 へのご応募もしてくださると嬉しいです☺
雑誌・メディアへの掲載や、書籍化、映像化など
様々なチャンスとなるこの #創作大賞2023 

一緒に物語を作り上げていきませんか…?
どうぞ応援のほど、よろしくお願いします!

皆様のご参加、心よりお待ちしております❤
2023年7月22日
KoroFantasista

【NEW】NFT小説連載マガジン

2023.07.22 #NFT小説「タイトル募集中」Koro&Fantasista 共同コラボ作品
#創作大賞2023  #NFT #AIArt #小説 #イラスト
#7 DisabilityLog Koro
#かなえたい夢

🎨連載情報🎨

🎨Continuous information 🎨
🎨지속적인 정보 🎨

Koro on Instagram: "【PV動画】NFT小説 夏夢(カノン) ついに!タイトル決定🥳🎊🥂🎉🙌🌟 記念に、ショート縦バージョンの動画を 初お披露目します💖🎬🌌🎋🌕 NFT小説「夏夢(カノン)」Koro&Fantasistaは、 Note創作大賞2023 オールカテゴリ部門に応募しました。 第二回AIアートグランプリには、この小説の原作プラスα 別の横バージョン(ダイジェスト動画)を提出しました!! 3分でちょうどピッタリ、カノンの名曲に併せています! ↑お楽しみに😘💕詳細はコロちゃん@korovrmの Note📖Koro@DisabilityLogに投稿します🐰💡 🆕NFT小説『夏夢(カノン) 』公式サイトもチェック✅ https://nft-novel-summer-dream.studio.site/ ☑️Koroのリットリンク🔗も要チェック https://lit.link/korovrm Koro & Fantasistaの傑作を是非ご覧ください🥹🎨📚 そして、この映像美をご視聴ください🎥🎼🎵🎶🎬 @korovrm Koro (DisabilityLog) コロ @fantasista_ai Fantasista (Hakushi)ハクシ -------------- NFT Novel "Summer Dream" Finally! The title has been decided 🥳🎊🥂🎉🙌🌟 To commemorate the event, we are going to show you a short vertical version of the video for the first time💖🎬🌌🎋🌕 NFT Novel "Summer Dream" Koro & Fantasista is, entered in the Note Creative Award 2023 All Categories category. The 2nd AI Art Grand Prix is the original work of this novel plus We submitted another horizontal version (digest video)! It is just right at 3 minutes and is accompanied by a famous song from the canon! ↑ Enjoy 😘💕For more information, please visit Koro-chan @korovrm 's Note📖Koro@DisabilityLog will post it 🐰💡 Also check 🆕NFT novel "Summer Dream" official website✅ https://nft-novel-summer-dream.studio.site/ Also check ☑️Koro's lit link🔗 https://lit.link/korovrm Please check out Koro & Fantasista's masterpiece 🥹🎨📚 And please watch this video beauty 🎥🎼🎵🎶🎬 @korovrm @fantasista_ai #cute #girl #nijijourney #midjourney #movie #動画 #aiイラスト好きさんと繋がりたい #AI術師さんと繋がりたい #美少女 #花火 #aiart #cuteanime #follow #kawaiiart #イラスト #instalike #aiartwork #instagood #illustrator #anime #japan #beautiful #summer #dream #art #book #nft #novel #kawaii #artwork" 993 likes, 15 comments - korovrm on September 23, 2023: "【PV動 www.instagram.com
@koronftcluster

【PV動画】NFT小説「夏夢(カノン)」タイトル決定記念🎉 この夏、あなたの心を揺さぶる NFT小説が登場🎊 その名も、「夏夢(カノン)」 Summer Dream 🌟 Koro&Fantasistaのコラボ作品で、 Note創作大賞2023 オールカテゴリ部門と 第二回AIアートグランプリに応募しました。 この小説は、音楽と映像と言葉が一体となった新しい形の物語です。 カノンの名曲に合わせて、美しい映像が流れます。 その中で、主人公たちの恋と冒険が展開されます。 この動画は、ショート縦バージョン①です。 今後あと2つ縦バージョンを投稿する予定です! 色々な動画をお楽しみください! (@korovrm のInstagramも要チェック) 3分の横バージョンもありますので、 ぜひチェックしてください。 NFT小説「夏夢(カノン)」の公式サイトやKoroのnote、Koro@DisabilityLogのリットリンクで、詳細をご覧いただけます。 この夏(秋)🎑🌌🐰🌟🎋 あなたも「夏夢(カノン)」に 魅了されてください🎵 @korovrm @fantasista_ai #NFT小説 #夏夢 #カノン #Note #創作大賞2023 #オールカテゴリ部門 #AIアートグランプリ AIアートぐrastrator@DisabilityLog #disabilitylog #korovrm #fyp #tiktok #tiktoker #vlog #vlogs #vlogger #歌ってみた #学生あるある #おすすめにのりたい #おすすめ #広告で有名になりたい人 #広告で有名になりたい #ドッキリ #ドッキリ大賞 #ドッキリgp #ドッキリ大成功 #ドッキリ大賞 #ドッキリグランプリ #ドッキリしてみた #TikTok #japan #日本 #アニメ #アニメーション #アニメを作ってみた #アニメ好き #アニメダンス #ダンス #ダンス動画 #動画 #動画編集 #映像 #映像制作 #映像クリエイター #映像製作 #映画 #映画好きな人と繋がりたい #映画鑑賞 #可愛い #かわいい #可愛い女の子 #カワイイ #可愛いは正義 #kawaii #kawaiigirl #kawaiiaesthetic #cute #cutegirl #girl #girls #girlfriend #anime #cuteanime #cuteanimegirls #cuteanimemoments #cuteanimescene #cuteanimegirlsedit #cuteanimemoment #moment #moments #school #schoollife #summer #summervlog #summerbeauty #beauty #beautiful #wow #movie #movieclips #movies #moviescene #movietok #movieclip #anime #comic #manga #漫画 #漫画動画 #animeedit #animetiktok #animes #animefyp #love #lovestory #lover #lovely #story #novel #novela #novelas #book #booktok #books #warm #ai #mijjourney #midjourneyart #nijijourneyai #nijijourney #art #artist #arte #artistsoftiktok #aiart #aiartcommunity #aiartwork #aiartcommunity #aiartist #aiイラスト #aiイラスト好きさんと繋がりたい #イラスト

♬ オリジナル楽曲 - 🌈Koro♿NFT✖︎Cluster💖 - 🌈Koro♿NFT✖︎Cluster💖



https://www.tiktok.com/@koronftcluster/video/7282718037780811009?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7245520481792886274


※追記

-夏夢カノン応援歌2- Lyric & Music by hidebow (youtube.com)
-Moon-〜満たされない僕と兎〜

-夏夢カノン応援歌- Lyric & Music by hidebow (youtube.com)
Please stay alive


Koro on Instagram: "【PV動画】NFT小説 夏夢(カノン) ついに!タイトル決定🥳🎊🥂🎉🙌🌟 記念に、ショート縦バージョンの動画を 初お披露目します💖🎬🌌🎋🌕 NFT小説「夏夢(カノン)」Koro&Fantasistaは、 Note創作大賞2023 オールカテゴリ部門に応募しました。 第二回AIアートグランプリには、この小説の原作プラスα 別の横バージョン(ダイジェスト動画)を提出しました!! 3分でちょうどピッタリ、カノンの名曲に併せています! ↑お楽しみに😘💕詳細はコロちゃん@korovrmの Note📖Koro@DisabilityLogに投稿します🐰💡 🆕NFT小説『夏夢(カノン) 』公式サイトもチェック✅ https://nft-novel-summer-dream.studio.site/ ☑️Koroのリットリンク🔗も要チェック https://lit.link/korovrm Koro & Fantasistaの傑作を是非ご覧ください🥹🎨📚 そして、この映像美をご視聴ください🎥🎼🎵🎶🎬 @korovrm Koro (DisabilityLog) コロ @fantasista_ai Fantasista (Hakushi)ハクシ -------------- NFT Novel "Summer Dream" Finally! The title has been decided 🥳🎊🥂🎉🙌🌟 To commemorate the event, we are going to show you a short vertical version of the video for the first time💖🎬🌌🎋🌕 NFT Novel "Summer Dream" Koro & Fantasista is, entered in the Note Creative Award 2023 All Categories category. The 2nd AI Art Grand Prix is the original work of this novel plus We submitted another horizontal version (digest video)! It is just right at 3 minutes and is accompanied by a famous song from the canon! ↑ Enjoy 😘💕For more information, please visit Koro-chan @korovrm 's Note📖Koro@DisabilityLog will post it 🐰💡 Also check 🆕NFT novel "Summer Dream" official website✅ https://nft-novel-summer-dream.studio.site/ Also check ☑️Koro's lit link🔗 https://lit.link/korovrm Please check out Koro & Fantasista's masterpiece 🥹🎨📚 And please watch this video beauty 🎥🎼🎵🎶🎬 @korovrm @fantasista_ai #cute #girl #nijijourney #midjourney #movie #動画 #aiイラスト好きさんと繋がりたい #AI術師さんと繋がりたい #美少女 #花火 #aiart #cuteanime #follow #kawaiiart #イラスト #instalike #aiartwork #instagood #illustrator #anime #japan #beautiful #summer #dream #art #book #nft #novel #kawaii #artwork" 998 likes, 16 comments - korovrm on September 23, 2023: "【PV動 www.instagram.com

https://www.tiktok.com/@koronftcluster/video/7282680105556643074?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7245520481792886274


#創作大賞2024
#漫画原作部門
メタバース漫画、メタバース小説
AI漫画、AI小説、NFT小説 夏夢カノン


この記事が参加している募集

忘れられない恋物語

#創作大賞2024

書いてみる

締切:

宜しければ、サポートお願い致します❤🐰🌈 これからも可愛いコロちゃんをお見せできればと思っております☺