見出し画像

足の病気?それとも心の病気?Is this foot disease? Or my mental health problem ?

 みなさん、前回の投稿は読んでくれたでしょうか。
 今回は「悲劇編」です。一体何があったのでしょうか。
 Have you had a chance to read last time post?
This time is “A tragedy” what happen the hell !
 トレーニングを再開して1週間がすぎた頃、突然、左足に激痛が走りました。これまでたくさん怪我をしてきた私は、久しぶりのトレーニングによる「筋力低下」による痛みだと思っていました。そのため、私は数日休めば痛みが治るだろうと思っていました。しかし、今回の痛みは今までのものとは異なるものでした、、、
 When I restarted training pass the a week, I had a sharp pain suddenly. I had ever injured much, I thought  this had a sharp pain is muscle deterioration. So I thought I take a few days rest and my foot cure. But this sharp pain different from ever pain..

 痛みが発生してから1週間。全く痛みが治りません。この時期は学校の行事で「マラソン大会」があり、体育時間は持久走でした。当時、めちゃくちゃインキャだった僕は、怖い体育の先生に「足が痛いから休ませてください」と言えませんでした笑笑しかも、当時の僕は部活に所属していなかったため、足が痛いと言ったところで「何して痛くなったの?」と気かれた時に困るのも怖かったからです。
 I past a week when my legs are injured. The pain didn’t cure. There was a”marathon festival “  this season, so we had to run at P.E. class. At that time, I was super “inkya “ and I couldn’t tell my teacher ”I wanted to take a break from class. Because my legs pain.” haha Moreover I didn’t belong to club activities at that time. So, I was afraid that the teacher would say, "Why did it hurt?"

 痛いと言えない僕は、足に激痛を抱えたまま体育の授業を行いました。初めは少し痛いくらいでしたが、だんだん痛み始め、最後は走れないほどの痛みでした。なんとか体育を終えた私は、半泣きでした笑笑
 I couldn’t say “ pain”, I ran with a sharp pain. My legs was pain firstly but, it getting pain and I couldn’t  run finally.  I was almost crying when I finished my class somehow haha

 体育の授業は3限にあり、私の学校は6限まであったのであと3コマ分痛みを耐えないと家に帰れませんでした。
 なんとか6限まで耐えた私はすぐに下校しました笑笑下校するといっても家までは歩きなので足を引きずりながら帰えりました。
 The P.E. class was third period, there were six classes in my school.  So, I had to put up with pain otherwise didn’t back to my home.
 I put up with pain until six periods and I got out of school soon haha I walked walk with a limp home from school.

 「バキッ」。足からその音が聞こえました。その瞬間、痛みが足から全身に走り渡りました。家まであと半分というところで足に限界がきました。痛みが限界に達した私は、困り果て、お母さんに電話しました笑笑「お母さん、足からバキッて音した。折れたかも。」いきなり、そんなことを言われたお母さんは「あんた何言ってんの!」と言ってきました笑笑ひどいです笑笑
 “Crack” It heard from my legs. In the moment, the pain was throughout whole my body from legs. I walked on the way to my home and my legs couldn’t hold it any longer. It can’t hold it any longer for me and I was very troubled , so  I called my mother haha
I said “mom… my legs may have broken” She said “you said don’t say strange things”  haha My mom is terrible haha

#prunning #run #ランニンク#筋トレ # #workout #ラン #marathon #マラソン #箱根駅伝 #Hakone #ekiden #怪我 #疲労骨折 #膝  #膝痛 #海外 #旅行 #国際 #国際交流 #英語 #English #worldmap #フランス #france #山梨 #yamanashi #河口湖 #kawaguchiko #kawaguchilake



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?