見出し画像

240323 寝かしつけの思い出

添い寝
効能が凄いようですね

逆に僕は
何かのエネルギー

生命の持つ何かを
失う感じなんですが

相手はグングン
元気にナっていきます


子供とかですよ?
あれ?
子供もダメなのか?

新生児とか
未就学児とかですよ?
あれ?
もっとダメな感じなのか?

コレなら
お姉さんや お嬢さんですよ
って最初から言った方が
問題起きないのかしらね

僕の体温は元々高目で
お布団の中では更に
高くナるから
苦手な人は苦手だろうな
とは想うんですが

意外な事に
イヌや赤ちゃんって
この温度の中で
クゥクゥよく眠るんですよ
あの寝顔は本当に
カワイイのです(´∀`*)ウフフ

暑くナいのかなぁ
って何度も思うけど
僕が布団に入ると
スッと潜り込んで来る

って事は
少なくとも嫌いだったり
イヤだったりシないのかな
等と想って
ほんの少し嬉しくナります
( ^‗^)


240323 Memories of tucking in

sleeping together
The efficacy seems great.

On the contrary, I'm
The energy of something.

I feel like I'm losing something that has life in it.

but the other person seems to be getting better and better.

You know...
Like a child.
What?
No children?

Newborns?
Preschoolers?
Huh?
Is it even worse than that?

If it's this one...
I wonder if it would be less of a problem if I had said "women too" from the beginning.

My body temperature is naturally high.
But it gets even higher under the covers.
I'm sure people who don't like it would have a hard time with it.

Surprisingly
Dogs and babies
Sleep well in this temperature.
Their sleeping faces are really cute.

I often wonder if it's not too hot.
But when I get into the futon, he crawls under the covers.

That means
I wonder if he at least doesn't hate or dislike it.
It makes me a little bit happy to think that.
( ^‗^)

by DeepL

ここから先は

399字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?