見出し画像

-primal-

今 聴こえてくる風の音
樹木の囁き
光る海面
波のさざめき
自然の総てが今の僕を象ってくれた。
僕の声は何を作れるかな
想像できるのかな。
君を浄化するように溢れる、木洩れ日の光瑞

それぞれの月日は巡り 緩やかな愛を詠う

The sound of the wind I can hear now,
the whispers of the trees,
the shining surface of the ocean,
the murmuring of the waves.
All of nature has shaped me now.

What can my voice create?
What can I imagine?

The sunlight filtering through
the trees overflows as if to purify you.

Each day comes and goes,
and I sing of a gentle love.



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?