見出し画像

Rihanna - Take A Bow【洋楽和訳】

Oh How about a round
ラウンドはどうですか

of applause Yeah
拍手の

A standing ovation
スタンディングオーベーション

Oooooo Yeah
ああ、そうだね

Yeah Yeah Yeah Yeah
そうそうそうそう

You look so dumb right now
あなたは今とても愚かに見えます

Standing outside my house
私の家の外に立っていて

Trying to apologize
謝ろうとしている

You're so ugly when you cry
泣くときの君はとても醜い

Please just cut it out
そのまま切り取ってください

Don't tell me you're sorry
ごめんなさいなんて言わないで

cuz you're not
あなたは違うから

Baby when I know you're only
ベイビー、あなただけだとわかったら

sorry you got caught
ごめんなさい、捕まってしまいました

But you put on quite a show
しかし、あなたはかなりのショーを見せました

You really had me going
あなたは私を行かせてくれた

But now it's time to go
でも、もう行く時間です

Curtain's finally closing
いよいよ幕が閉まる

That was quite a show
あれはなかなかのショーだった

Very entertaining
とても楽しい

But it's over now
だがもう今は終わった

But it's over now
だがもう今は終わった

Go on and take a bow
さあ、お辞儀をしてください

Grab your clothes and get gone
服を掴んで立ち去ろう

get gone
去っていく

You better hurry up
急いだほうがいいよ

Before the sprinklers come on
スプリンクラーが作動する前に

come on
来て

Talking about
話してる

Girl I love you you're the one
私が愛してる人 あなたこそがその人

This just looks like a re-run
これただの再放送っぽい

Please what else is on on
他に何が載っているか教えてください

And don't tell me you're sorry
ごめんなさいなんて言わないでください

cuz you're not
あなたではないから

Baby when I know you're only
あなただけだとわかった時に

sorry you got caught
残念ながら捕まってしまった

But you put on quite a show
だけどあなたはかなりのショーを見せた

You really had me going
あなたは私を行かせてくれた

But now it's time to go
しかし、もうその時間です

Curtain's finally closing
いよいよ幕が閉まる

That was quite a show
かなりのショーだった

Very entertaining
とても楽しんだ

But it's over now
しかしもう終わりです

But it's over now
もう今は終わった

Go on and take a bow
さあ、お辞儀をしてください

Oh And the award for
ああ、そして賞は

The best lie goes to you
最高の嘘はあなたに与えられます

goes to you
あなたのもとへ

For making me believe
私を信じさせてくれて

That you could be faithful to me
あなたが私に忠実でいられるように

Let's hear your speech Out
あなたのスピーチを聞いてみましょう

How about a round of applause
拍手はいかがですか

A standing ovation
スタンディングオベーション

But you put on quite a show
しかし、あなたはかなりのショーを見せました

Really had me going
本当に行ってもらいました

Now it's time to go
さあ、出発です

Curtain's finally closing
いよいよ幕が閉まる

That was quite a show
あれはなかなかのショーだった

Very entertaining
とても楽しい

But it's over now
だがもう今は終わった

But it's over now
だがもう今は終わった

Go on and take a bow
さあ、お辞儀をしてください

But it's over now
だがもう今は終わった


この記事が参加している募集

#忘れられない恋物語

9,159件

#私のプレイリスト

10,820件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?