人気の記事一覧

「メチャクチャ役立つ3C分析 - 中編(Competitor/競合)」

3C分析は、分析の手順を間違えてはならない!?

探究する Customer Security 厄介な人をケアできる アクティブリスニング 7つのスキル クレームケア編

11か月前

ChatGPT: A Revolutionary Tool for Marketing Professionals

The end of the person who goes to the meeting as a customer.

1年前

部署や役職の垣根を超えて。ランチ会を開催しました!

1年前

When I buy necessities, I want things, so I put up with the customer service attitude of the store clerk. However, when buying luxury goods, the staff's personality is important because they look at the customer service attitude.

1年前

The idea of ​​giving up helps. (From the afternoon of 9/21/2021, I tried to judge customers without any complaints!! ️Brush up blog)

1年前

【新卒出身で活躍する社員に聞く!営業マネージャーから見たトレンドマイクロ】

「お客様」とは誰なのか?

2年前

Beware of the window gacha.

1年前

Create "a" Customer

3年前

#36「誰も教えてくれないIdeal Customer(アイディールカスタマー)」

顧客第一とはカスタマーオリエンテッド

再生

【todays notice】

Day 29_MBA Journey_Marketing is all all about Customer

4年前

1人/月15万〜? 社員40名のベルフェイスがWeWorkを選んだ3つの理由

26 Feb 2019 一日一幸貯金箱

5年前
+4

人生の出発点

CXを学んで改めてUXを理解する

3か月前