見出し画像

-ABOUT ME- 自己紹介


私について…

 初めまして!Smile :)) です。現在、大阪で社会人をしています。
Nice to meet you! I'm Smile :)) I'm working in Osaka, Japan. 

努力家な性格で、決めたことは成し遂げるまで諦めません!!(逆に興味がないと… とことん頑張れないところもあります…)
I'm a hard worker and never give up until I accomplish what I set my mind to. However, If I'm not into things, I have no motivation. 

大学生の時に大好きな英語を伸ばしたく、アメリカ留学を決意しました。
When I was a uni student, I decided to go to study abroad in the US to improve my favorite language, which is "English".

一人の時間が好きだったり… 仲の良い友達とワイワイして過ごす時間が好きだったり… ただただ一日中洋画を見たり… 

とにかく自分で自分の人生を幸せにすることが大好きです!!!

I do like to be alone, have an enjoyable time with my bestie, keep watching movies, and something like that…
I really do love making my life happier by my self :))


Smile :)) の由来

出会う人には必ずと言っても良いほど、”笑顔が素敵だね。”と言われます。
Every time I meet someone, they tell me " I love your smile!".

笑顔でいることは簡単なようで、簡単ではないかもしれません。
It's not easy to smile every moment though.

どんなことがあっても”笑顔”でいること。
Any time make a smile, no matter what happens.

私の笑顔は周りの人を幸せにします。
なぜなら、私の周りは素敵な人で溢れているから。
そんな沢山の出会いが私の人生に笑顔を与えてくれました。
My smile makes everyone happy.
Cause' I'm surrounded by a lot of wonderful people.
Many such encounters have brought smiles to my life!


noteを始めようと思ったきっかけ

誰かに影響を与えられる存在になりたいから。
I want to be an influence on someone.

こんな風に ”やってみる” ができる人間になれたのも、
今まで出会った方々のおかげです。

今度は私が誰かの人生に少しでも”勇気”を与えられる存在になりたいと思いました。

Thanks to who I met everyone ever, I could be a challenger. 
I want to be the one to give someone a little courage in their life. 


今後の活動について

社会人をしながらの投稿にはなってしまうので、
無理はせず楽しく投稿できるようにします!
I'm trying to have fun posting, cause' I'm working hard everyday.  

留学で感じたこと、またこれからのライフプランについても
皆さんとシェア出来たらいいな~と考えております!
I'm thinking the contents that I'll post from now on are what I learned in the US, my life plan in my future, and so on…

最後まで、読んでくださり本当にありがとうございます。
Thank you for reading to the end!

では、また!
See you soon. Have a good day :))

Smile :)) でした!♪




この記事が参加している募集

#自己紹介

232,943件

#英語がすき

20,684件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?