見出し画像

Victoria F Beaumont - Look At Me Now 【洋楽和訳】


Last night I had enough flashback
昨夜は十分なフラッシュバックがありました

I guess I'm not quite done with it
まだ完全には終わっていないのだと思う

You echo through my mind
あなたは私の心に響きます

You are the one
あなたがその人です

Push me on
私を押してください

even though I fooled you real high
たとえ私があなたを本当に騙したとしても

I was scared and I resented you for that
私は怖かったし、そのことであなたを恨んでいました

I was stuck on you I like
私はあなたが好きだった

I needed you
あなたが必要だった

and now
そして今

I was who I was then yeah
当時の私はそうだった

'cause I – I have found who I am
だって私 – 私は自分が何者であるかを見つけた

oh baby
Look at me now
今私を見て

oh baby
Look at me now
今私を見て

'Cause every little thing
だってどんな小さなことでも

You said I couldn't do then
あの時は無理だとあなたは言った

I've done it all
私は全部やった

Proved you wrong I've done it my way
あなたが間違っていることを私のやり方で証明した

oh baby
Look at me now
今私を見てください

So we from now
だから私たちはこれから

I'm healing from the pain still
まだ痛みは治まっています

Moving on
先に進む

Doesn't seem like such a big deal
そんなに大したことではないようです

'Cause I'm loving life, you see
だって私は人生を愛しているのよ

I'm loving who I am
私はありのままの自分を愛しています

looking back,
思い返す、

there's nothing that I would change
私が変えることは何もありません

Yeah it's clear
明らかです

what we felt was not a thing
私たちが感じていたものは何でもない

I am forever changed
私は永遠に変わってしまった

'Cause I
'私の原因

I'm not who I was then yeah
私はあの頃の私ではない


'Cause I
'私の原因

I've finally found who I am
ついに自分が何者であるかを見つけた

oh baby
Look at me now
今私を見てください

oh baby
Look at me now
今私を見てください

'Cause every little thing
だってどんな小さなことでも

You said I couldn't do then
あの時は無理だとあなたは言った

I've done it all
私は全部やったよ

Proved you wrong I've done it my way
あなたが間違っていることを私のやり方で証明した

oh baby
Look at me now
今私を見てください



この記事が参加している募集

スキしてみて

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?