見出し画像

お礼と感謝

本日、noteから私の下記記事が先週特にスキを集めているということでお知らせをいただきました。

私のノートが何か皆様のお役に立てているということでしたら、幸いでございます。

画像1

初めての人は見ていって下さい。

私もノートを通して日々学んでいる身分でございます。

少しずつ読ませていただいておりますが、最近おもしろいなと思ったのが下記の日本のお辞儀についての記事です。


日本の文化をこのように詳細に紹介する機会ってなかなかないですが、お辞儀の角度について紹介している辺り、なかなか興味深いプレゼンをされたようです。

私も是非参加してみたかったです。

英語のテストにはもちろん出てきませんが、とても羨ましい体験です。

ただ単に英語を話すだけではなくて、国際社会で振る舞うことができる日本人は本当に尊敬します。

英語で経験することって本当に大事だと思います。


これからも私のペースで気軽に書かせていただきます。もしお時間ございましたら足を止めていただき、ご覧いただければ幸いです。

もし、ステキと感じましたらスキとフォローをしていただければ大変励みになります。


Thank you and appreciation

I got a notification from note today. 

It says that the article gets more like than any other article in specific category. I am very glad if I give something useful to people who read my article.

画像2

Please check if you are interested, (Only JP)

I am also a student at note here.

I have read some of articles, but one of them that remains my mind is below regarding bowing


we don’t have so many opportunities to introduce Japanese culture in such this detail. 

It looks very interesting, especially the showing the each angle of bows.
I wish I could join this seminar…

This kind of thing will not be seen in the English test, but this is very fascinate experience to understand different culture.

I really respect the Japanese who not only speak English, but also behave with international etiquette




Please feel free to drop by my note if you have time.
I am very happy when you leave like and subscribe me.




この記事が参加している募集

スキしてみて

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?