見出し画像

230802 やーこさんとコメディ

やーこさん
同じnoteの中で知りました

教えてくれたのは
僕の大切な人

僕は無学ゆえ
今一つ存じ上げないんですが

コメディ小説
って云う分野って
在るのかしら?

もし有るのだとしたら
件の やーこさん
紛れもなく
この分野の大物だと想います

やーこさんの文章は
僕を何かから解き放って
前後の柵を超越した
笑いという境地に
連れて行ってくれるのです

とにかく吹いちゃいます
大好きな話たち
内容もさる事ながら
相手との関係性の
見え方のギャップが
僕を激しく擽るのです

やはりコメディは
当事者が心底
真面目に生きている事
ココに尽きると想います


コメディが
エンターテイメントの
王様だと想っていて

その中にあって
誰も傷付かない
自らも下がらない

コレこそを
王の中の王
と考えています


230802 Comedy with Yako

Yako
I found out in the same note

what you taught me
my precious person

I am illiterate
I don't remember one
comedy novel
the field called
I wonder if there is

if there is
Yako-san in question
unmistakably
I think you are a big player in this field.

Yako's writing
free me from something
Crossed the front and rear fences
on the verge of laughter
I will take you

I will blow anyway
my favorite stories
Aside from the content
relationship with the other
the gap in appearance
hit me hard

Comedy is still
from the heart
living honestly
I think it's all about here

I
comedy is entertainment
think you're a king
in it

no one gets hurt
don't go down
This is it
king of kings
I think

by Google translation

ここから先は

359字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?