見出し画像

Inspirational quotes スーツ/SUITS ハーヴィー・スペクター

① People respond to how we’re dressed, so like it or not this is what you have to do.

「服装で人の態度は変わる。これは好む 好まないに関わらず、気をつけなければならないことだ。」



② Get it through your head.First impressions last.

よく覚えておけ。第一印象が命だ。




③  I don’t have dreams, I have goals.

俺には夢はない。ゴールはある。




④ I don’t get lucky.I make my own luck.

運がいいんじゃない。自分で運を作り出すんだ。

 



⑤ Anyone can do my job, but no one can be me.

俺の仕事は誰にでもできる、誰も俺にはなれない。



Have you seen the American blockbuster drama Suits? I loved this drama and was hooked. We have collected the quotes of Harvey Specter, the main character who appears in such a suit. What did you think? I would appreciate it if there was something that resonated with everyone.

アメリカの大ヒットドラマスーツを見たことがありますか?私はこのドラマが大好きでドはまりしてました。そんなスーツに出てくる主人公ハービィー・スペクターの名言を集めました。いかがでしたでしょうか?何か皆さんの心に響くものがあれば幸いです。

Thank you. 
See you next time. 


この記事が参加している募集

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?