見出し画像

240823 甲子園と“スポーツ教育”、ジャンプ

割引あり

京都国際
優勝したんですね
ニュースで視ました

初優勝ナのかな?
選手を首め
関係者の皆様
おめでとうございます
( ・‿・ )

ツイッターなどでは
ぎゃあぎゃあ聞こえてきます
外国語の校歌なんだとか

その国名が
色々あって曲がり角を曲がった
韓国だったのが
また不幸だったのかもね

コレばかりは好感度の話だから
彼ら自体には
罪など無いと想うんですよね

まぁ
夏の甲子園だしねぇ
朝日新聞社の主催でしょう?

想像ついたよねぇ
逆に今まで起きなかったのが
不思議だったよねぇ

つい先月辺り話題だった
フランス語の校歌の学校だって
有りそうだしね

と思って
暁星を調べたら
ちゃんと日本語校歌ありました

つまりそう云うことです
(・ᴗ・)


240823 Koshien
and "Sports Education", Jump

Kyoto International won the championship.
I saw it on the news.

Is it the first time you won?
including the players.
To all concerned
Congratulations.
(・‿・)

on twitter and so on
I can hear you squealing.
It's a school song in a foreign language.

The name of the country
I turned a corner because of a lot of things.
It was Korea.
Maybe he was unhappy again.

This is all about likability.
They themselves
You think there's no sin.

well
It's summer Koshien.
It's hosted by Asahi Shimbun, right?

You can imagine.
On the other hand, what hasn't happened before
It was strange, wasn't it?

It was a hot topic just last month.
It's a school of French school songs.
It seems like it.

I thought so.
if you look at gyosei
There was a proper Japanese school song.

That's what I mean.
(・ᴗ・)

by Google translate


ここから先は

873字
この記事のみ ¥ 0〜

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?