見出し画像

【国際カップル】英語学習!「Diary in English19」Title: I yielded to temptation

Hi, there.
こんにちは。

I yielded to temptation....
私は誘惑に負けた。
I started the cabbage soup diet *from(不要) last Sunday. Today is the fifth day.
私は日曜から脂肪燃焼スープダイエットをしている。今日は5日目。

This morning, I scaled my weight, *It(=I) lost -2.15kg from my first day. I thought I could keep doing my best for the diet.
今朝、体重を測ったら初日から2.15kg減っていた。私はダイエットがうまくいっていると思っていた。

BUT!!! After working, I bought a hot chocolate and donuts...
でも!!!仕事の後私はホットチョコレートとドーナツを買った。
Because I really want some sweet...and my BF said "I want to eat burger, I want to eat donuts. You can order that." He seduced me. so I couldn't follow through that.
なぜなら、本当に甘いものが欲しかった。そして、彼氏がハンバーガー食べたい、ドーナツ食べたい。オーダーしてと言ってきた。彼は私を誘惑した。そして、私はダイエットをやり遂げることができなかった。

I must restart diet tomorrow.
明日から再開しなければならない。

※カナダ人の彼が添削してます。


脂肪燃焼スープダイエットの方法はこちらへ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?