見出し画像

Just My Type - Kyle Hume【洋楽和訳】

Picture perfect
絵に描いたように完璧

Every time I see you I get nervous
あなたに会うたびに緊張してしまう

Want you, but I don't know how
あなたを求めてるけど、どうすればいいかわからない

My friends all say
友達はみんな言う

I just need to tell you how I'm feeling
私はただあなたに気持ちを伝える必要がある

Want to, but I can't right now, yeah
そうしたいけど、今すぐにはできない

Every time we're talkin'
私たちが話しているときはいつも

You got me so all in, out of line
あなたは私を夢中にさせて、ラインから外れて

I can't help but notice
私は気づかずにはいられない

You've been kinda focused on me tonight, yuh
今夜あなたは私に注目しています

You're so out of my league, but you're just my type
あなたは私の基準から外れているが、まさに私のタイプ

The reason I can never sleep at night
私が夜眠れない理由は

You're in my head, you're on my mind, woah
あなたが私の頭の中と心の中にいます

You're so out of my league, but I think tonight
私の基準からは外れてるが、今夜私は思います

You've been making a lot of eyes at me
たくさんの視線を私に向けてきていると

And I've been feelin' like we might fall in love tonight
そして今夜は恋に落ちるかもしれないと感じていた

My head is spinnin'
頭がクラクラしてる

Something 'bout tonight is feeling different
今夜は何かが違う気がする

You've been looking at me
あなたは私をずっと見ている

A way you never have, yeah
決してしたことないように

Maybe I should count down, and just say it
多分私はカウントダウンして、それを言うべき

Don't wanna miss my chance, I should take it
チャンスを逃さないで、つかみ取って

3, 2, 1, but I can never make it
3、2、1、でも絶対に間に合わない

I just can't convey it
それしか伝わらない

You're too intimidating 'cause
あなたは怖すぎるから

You're so out of my league, but you're just my type
私の基準から外れていますが、まさに私のタイプです

The reason I can never sleep at night
私が夜眠れない理由は

You're in my head, you're on my mind, woah
あなたが私の頭の中と心にいます

You're so out of my league, but I think tonight
私の基準から外れていますが、今夜私は思います

You've been making a lot of eyes at me
たくさんの視線を私に向けてきていると

And I've been feelin' like we might fall in love tonight
そして今夜は恋に落ちるかもしれないと感じていた

You're so out of my league, but you're just my type
私の基準から外れていますが、まさに私のタイプ

The reason I can never sleep at night
私が夜眠れない理由は

You're in my head, you're on my mind, woah
あなたが私の頭の中にいてあなたが気になる

You're so out of my league, but I think tonight
あなたは私の常識から外れているけど、今夜私は思う

You've been making a lot of eyes at me
私にたくさんの視線を向けてきてると

And I've been feelin' like we might fall in love tonight
そして今夜恋に落ちるかもしれないと感じている


この記事が参加している募集

私のイチオシ

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?