見出し画像

父の日おすすめギフト-Recommended Father's Day Gifts-

皆さんこんばんわ。母の日に引き続き今回は父の日に送ったおすすめのギフトをご紹介させて頂きます。今年は6月16日(日)が父の日です。皆さんは何をプレゼントされますか?僕は少しフライングで先日、馬刺しを送りました。父親が鰻や馬刺しが好きで、もしかしたらうなぎは食べに行くかな?と思って馬刺しにしました。

Good evening everyone. Following on from Mother's Day, this time I'd like to introduce some recommended gifts for Father's Day. This year, Father's Day is on Sunday, June 16th. What will you all be giving as a gift? I sent horse sashimi the other day, a little early. My father likes eel and horse sashimi, so I thought maybe he'd go out to eat eel? So I sent him horse sashimi.

実物はこちら↓。

馬肉専門店 菅乃屋

昨日ちょうど届いたようでその写真を送ってくれました。馬刺しは低カロリーで高タンパク。また疲労回復や記憶力を高める効果があるそうです。父親も年齢が年齢なので、お腹壊したりしないかな?とか心配もあったのですが、問題なく美味しく食べれたようなので、よかったです。

Apparently it arrived just yesterday and he sent me a photo. Horse meat is low in calories and high in protein. It is also said to have the effect of recovering from fatigue and improving memory. My father is also old, so I was worried that he might get an upset stomach, but he ate it deliciously without any problems, so I'm glad.

ちなみに来週の父の日当日にはプレミアムモルツのビールセットが届く予定です。僕の父親は毎回同じビールをずっと飲んでいるので、たまには違った味を楽しんで欲しいなと思って、なかなか自分では買わないプレモルを、毎年この機会に定番で送っています。いろんな味があるので、飲み比べができて良いみたいです。

By the way, a Premium Malt's beer set is scheduled to arrive on Father's Day next week. My father drinks the same beer every time, so I want him to enjoy a different taste sometimes, so I send him Premium Malt's, which he doesn't usually buy himself, as a standard every year on this occasion. There are many different flavors, so it seems like it's good to be able to compare them.

なかなかこういう機会でないと感謝の気持ちは伝えられないので喜んでもらえると嬉しいですね。皆さんも父の日ギフトを検討している方や、迷っている方がおられましたら送ってみてはいかがでしょうか。詳細とリンクは下記に貼っておきますのでご参照ください。それではまた。ありがとうございました。

I'm glad that he's happy because it's not often that i can express my gratitude unless i have an opportunity like this. If you are considering a Father's Day gift or are undecided, why not send one to him? Please refer to the details and links below. Until next time. Thank you.



この記事が参加している募集

#おすすめギフト

6,028件

#私のイチオシ

50,855件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?