見出し画像

My London Life ~Week 39~

一昨日から11月が始まりました。振り返ってみれば、10月は忙しかったけど楽しい事も沢山あったなと!だから、トータル全て良し!!だけども、11月は更に忙しくなるだろなと…。

画像1


エッフェル塔は、凄く美しく素晴らしいタワーでした!特に、夜!!輝いていて、その時間帯は1番美しい状態で観る事が出来ます。それは、まるでシャンパンのクリスタルみたいでした!

画像2


間違い無く、ここはパリの人気観光スポットの一つだなと思いましたね!!


そして、日曜日天皇賞秋がありました。エフフォーリアが勝利して、本当に良いレースを観してくれました!!更に、22歳にも関わらず横山武史騎手は、本当に良い競馬をしたなと。ペース判断、仕掛けのタイミング、位置取り、全てが素晴らしかったなと。彼が武豊騎手のようなスーパージョッキーになると確信しています。そして、彼の父も同じレースに乗っていたのですが、とてもエキサイトして確実に感動してたと思います。実際に直線でずっと息子の事見ていたので!!このレースでもう一つのストーリーを観る事が出来ました。

From day before yesterday November began. Looking back, I was busy in October but there were lots of pleasured time!! After all, everything is fine. However, I might be busier on November…!! 
“Eiffel Tower” is great tower and really beautiful. Especially, night time. It shines. It can see most beautiful it at that time!! It looks like crystal of champagne. Absolutely, this place is popular one of spots in Paris for sightseeing!!
Anyway, there was “天皇賞 秋” in Japan last Sunday. Efforia won. He was really strong and showed us the good race. And more, T•Yokoyama also showed us really good skills even 22 years old!! Pace, Timing, Place Everything is awesome!! I’m sure that he is gonna become super jockey like Y•Take!! And his father was really excited and be impressed surely. Actually, he was watching him in straight. We could see another story in this race.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?