ピクニックには早すぎる

丁度いい天気 風もぬくくて健やか
青く優雅な空 私は幸福(しあわせ)を浴びている

このレンゲソウ畑に似合うワンピースとギター片手に
ステキな恋心 奏でたくなる
Well, Because I Am In Love With You.

I Want To Sing "Sound Of Music" In A Lotus Flower So Field, Too.
なんだって あなたはそう私のお気に入りなんだから

Hey, It's Still Too Early For A Picnic.
Still I Will Run With You In Lotus Flower So.
But It's Still Too Early For A Picnic.
Will This Love Give A Smile To Us?
I Wish That Love Comes True Today.
Therefore A Spring Breeze Blows To Us,
And Lead It To The Love.

幼い顔して 立派な青年でしょう
私をリードして 心を満たしてみたくなるの

私から誘ったけど 状況から見て 笑顔にしなきゃ
2人きりなんだし わかってるよね?
It's Lines Of Only A Word To Want Me.

I Want To Sing "Sound Of Music" In A Lotus Flower So Field, Too.
最高の恋人になって 歌も祝福をする

Hey, It's Still Too Early For A Picnic.
Still I Will Run With You In Lotus Flower So.
But It's Still Too Early For A Picnic.
Will This Love Give A Smile To Us?
I Wish That Love Comes True Today.
Therefore A Spring Breeze Blows To Us,
And Lead It To The Love.

私の幸福(しあわせ)は この野原一体に広がってる
レンゲソウの花言葉
これ以上 私からアプローチさせないで

Hey, It's Still Too Early For A Picnic.
Still I Will Run With You In Lotus Flower So.
But It's Still Too Early For A Picnic.
Will This Love Give A Smile To Us?
I Wish That Love Comes True Today.
Therefore A Spring Breeze Blows To Us,
And Lead It To The Love.

それでも 春は終わらずに 気持ち良さげに吹く

Hey, It's Still Too Early For A Picnic.
Still I Will Run With You In Lotus Flower So.
But It's Still Too Early For A Picnic.
Will This Love Give A Smile To Us?
I Wish That Love Comes True Today.
Therefore A Spring Breeze Blows To Us,
And Lead It To The Love.

(和訳↓)

・Well, Because I Am In Love With You.
(だってあなたに恋してるから)

・I Want To Sing "Sound Of Music" In A Lotus Flower So Field, Too.
(私はサウンド・オブ・ミュージックを、この花畑の中歌いたくなる)

・Hey, It's Still Too Early For A Picnic.
Still I Will Run With You In Lotus Flower So.
But It's Still Too Early For A Picnic.
Will This Love Give A Smile To Us?
I Wish That Love Comes True Today.
Therefore A Spring Breeze Blows To Us,
And Lead It To The Love.
(まだピクニックには早すぎる
私はあなたとレンゲソウの中を駆け巡ってる
それでもピクニックには早すぎる
私たちにこの恋は笑顔をくれるね?
今日 私は恋が叶うと願う
だからこそ 私たちに春風が吹いて愛に導いて)

・It's Lines Of Only A Word To Want Me.
(私が欲しいのはたった一言のセリフ)

#作詞家 #歌詞 #オリジナル #詩 #音楽 #曲付けOK #レンゲソウ #花言葉 #私の幸福 #告白までの時間 #ピクニック #サウンドオブミュージック #私のお気に入り #春 #ワンピース #ギター #爽やかさ #デート