見出し画像

【国際カップル】英語学習!「Diary in English23」Title: the ordinary

Hi, there.
こんにちは。

It was my dayoff today. I went to Metrotown.
今日はオフでメトロタウンに行きました。

*It's starting to sale for Black Friday(=Black Friday sales) are starting, so there are a lot of people.
ブラックフライデーが始まっているので、沢山の人がいました。

My purpose *of(=for) going there was to buy skincare products at The ordinary. The ordinary is one of my favorite store, it starts a 23% discount for November.

私がそこに行った目的は、the ordinaryのスキンケアを買うことでした。お気に入りのお店の1つで11月は23%オフです。

I also went to there last year.
私は去年もまた行ったよ。

I bought my daily use products and a new item. The new one is "Buffet +Copper peptides1%".

私は普段使うものと新しいアイテムを買った。Buffet +Copper peptides1%というやつ。

I'm looking forward to using it tonight.

今夜使うのが楽しみ〜

※カナダ人の彼氏が添削してくれてます。*は(太字)が正しいです。太字は彼が追加修正した箇所です。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?