見出し画像

初めてのAIアバター動画

私は、予防ケアダンサーとして事業を行っています。

たくさんの人に美と健康、本当の幸せを手に入れて欲しくて

自分の知識と技術を販売しています。


たくさんの情報に翻弄されて、

正しい選択、管理ができないことで、病気になる人をたくさん見てきました。

病気になるのは当たり前ではありません。

予防は、生活習慣の管理で可能です。


病院に勤めているころの私は、病気になったら病院。

薬、治療が当たり前と思っていました。


新型コロナウイルス感染症流行を経験して、

次はない。

このままでは、もっとたくさんの人が亡くなる。苦しむ。

そういう未来が簡単に想像できました。


クラスター発生時、精神科の病院で患者が一人でも発生したら、全員が感染すると言われていました。

私は、当時、病棟の管理職をしていて、私の病棟には認知症患者さんが多く、

ほとんどの患者さんが合併症を持っていて、感染したら死を覚悟しなければならないと思っていました。


ウイルスの特徴、感染した時の対処方法、被害を最小限にするための方法をいつも考えていました。


私の病棟は53名中13名の感染を防ぐことが出来ました。

精神科病棟で、この結果は、とても高い評価を受けるべきだと考えています。


自分を守るのは知識だ。

私は、このときにそう思いました。

信じられる情報は知識がなければつかみ取れない。

そうも思いました。


常に情報は更新され、昨日の常識が今日の非常識という時代です。

でも、私は、生物、自然、私たちの生命活動は大きく変化しない。

自然に合わせた生活で美と健康は維持できる。

人間の病気と地球の環境破壊(病気)が連動している、イコールなのだということに

気づき、人と地球の健康のために、地球に住む一人ひとりが自分の心と身体を大事にすれば、それ自体が環境保護、自然保護、地球貢献に繋がる。

そう思いました。

繋がったのです。


私たちの心と身体は食べ物でできている。

食べ物は自然の恵み。

時間をかけて育った遺伝子を持つ食べ物でしか健康は維持できないのです。


私は、現代人の99%が質的栄養失調だと知り、

全ての人が自分の顧客、ターゲットだと思うようになりました。


土壌の勉強をしていたら、人が住んでいる土地で日本だけしか健康な土がない。

世界中の土がもう、すでに破壊されている。

そういう恐ろしい情報を知ってしまったのです。


日本が守って来た土。

日本の伝統的な食生活。

日本の文化が世界の土を救う。

そう信じています。


実際に日本人が海外の砂漠に緑を再生させたということをしています。

絶滅危惧種の植物を蘇らせている人もいます。

出来るのです。

皆で取り組めば、まだ間に合う。


1人でも多くの人に気づいてもらえるように頑張る必要があります。


私の身体は一つしかない。

でも伝えたい人は無限にいる。

そう思ったら、テクノロジーに頼るしかない。頼りたい。

たくさんの人に拡散する方法を勉強しなければならないという考えになりました。


早速、AIで、自分のアバターを作り、動画をアップして見ました。

人生初の私のAIアバター。

自分の写真をアップロードするだけでできちゃいます。

しかも、時間がかからない。あっという間。


これから、この技術をどのように活用するかは自分の創造力しだい。

ひらめいた通りに、心に浮かんだ通りに、

出来ることを全てやりたいと思います。


古代から現代に語り継がれている大切な言い伝えも

最新のテクノロジーも共生しなければならない時代。

誰にでもチャンスがある素晴らしい時代だ。


頑張ります☆

I run my business as a preventive care dancer.

I want lots of people to have beauty, health and true happiness.

I sell my knowledge and skills.



At the mercy of a lot of information,

I have seen many people fall ill because they are at the mercy of too much information and are unable to make the right choices and manage their illnesses.

It is not natural to get ill.

Prevention is possible through lifestyle management.



When I was working in a hospital, I thought that if I got ill, I would go to the hospital.

I took medicine and treatment for granted.



After experiencing the new coronavirus outbreak,

There is no next time.

If this continues, many more people will die. More people will die, more people will suffer.

I could easily imagine such a future.



During the cluster outbreak, I was told that if even one patient in a psychiatric hospital was affected by the outbreak, everyone would be infected.

I was a ward manager at the time and there were many dementia patients on my ward,

Most of the patients had complications and I knew that if they got infected they would have to be prepared to die.



I was always thinking about the characteristics of the virus, what to do when infected and how to minimise the damage.



My ward was able to prevent 13 infections out of 53 patients.

In a psychiatric ward, I believe this result should be very highly regarded.



It is knowledge that protects you.

I thought so at the time.

Believable information can only be grasped with knowledge.

I also thought so.



We live in an age where information is constantly being updated and yesterday's common sense is today's insanity.

But I believe that living organisms, nature and our life activities do not change significantly.

Beauty and health can be maintained by living in harmony with nature.

I have realised that human illness and the destruction of the environment (illness) of the Earth are linked and equal.

If each and every one of us on earth takes care of our own mind and body for the health of people and the planet, this in itself will lead to environmental protection, nature conservation and contribution to the earth.

That's what I thought.

It was a connection.



Our minds and bodies are made of food.

Food is a gift of nature.

We can only maintain our health with food that has the genes that have been nurtured over time.



I learnt that 99% of people today are qualitatively malnourished,

I began to think that all people are my customers, my targets.



When I studied soil, I found that Japan is the only country in the world where people live that has healthy soil.

All the soil in the world is already, already destroyed.

That is the kind of frightening information I came to know.



The soil that Japan has been protecting.

The traditional Japanese diet.

Japanese culture will save the world's soil.

I believe so.



In fact, Japanese people have been able to restore greenery to deserts overseas.

Some are reviving endangered plants.

It can be done.

If we all work together, it's not too late.



We need to work hard to make as many people as possible aware of this.



I only have one body.

But there are an infinite number of people I want to tell.

If I feel that way, I have to rely on technology. I want to rely on it.

I got the idea that I have to learn how to spread the word to many people.



I immediately created an AI, an avatar of myself, uploaded a video and watched it.

My AI avatar for the first time in my life.

All I have to do is upload a photo of myself.

And it doesn't take long. It was a matter of seconds.



How I utilise this technology from now on is up to my creativity.

As inspiration strikes me, as it comes to my mind,

I want to do everything I can.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?