[和訳] [狂愛] Bring Me The Horizon - Kool-Aid

We are the children of the devolution
我々は進化の子

The infamous martyrs
悪名高き殉教者達

The scars on the sun
太陽の傷跡

Asphyxiating with a smile on your face
微笑みながら窒息する

While they pull your teeth out one by one
奴らがお前の歯を一本ずつ抜きながら

Is this what you wanted?
これがお前の望みか?

NO
違う

Do you want some more?
もっと欲しいのか?

YES
そうだ

D-generation
D世代

Who’s keeping score?
誰が点数を付けてるんだ?

Cos you got a taste now
今、お前が味を占めたからだ

Drank the Kool-aid by the jug
クールエイドをジョッキで飲んだ

So suffer your fate, ow
だから運命に苦しめ、おお

Come here and give me a hug
此処に来て、抱きしめてくれ

Nobody loves you like I love you
誰も君を愛してない

Oh my dear
愛しき人よ

But you should of known
でも君は知っているはずだった

That this was gonna end in tears
涙の結末が待っている事を

Such a sucker for an execution
死刑執行の為のカモ

The void is a vampire
その虚空は吸血鬼だ

Fat on our blood
我々の血で肥え太り

Domesticated like a cat in a cage
檻の中の猫のように飼いならされた

While they try their hand at playing god
奴らが神を演じようとしてる間に

Is this what you wanted?
これがお前の望みか?

NO
違う

Do you want some more?
もっと欲しいのか?

YES
そうだ

D-generation
D世代

Afraid there’s no cure
治療法が無い事を恐れている

Cos you got a taste now
今、お前が味を占めたからだ

Drank the Kool-aid by the jug
クールエイドをジョッキで飲んだ

So suffer your fate, ow
だから運命に苦しめ、おお

Come here and give me a hug
此処に来て、抱きしめてくれ

Nobody loves you like I love you
誰も君を愛してない

Oh my dear
愛しき人よ

But you should of known
でも君は知っているはずだった

That this was gonna end in tears
涙の結末が待っている事を

I got my hands around your throat
私は君の喉に手を回す

I love the way you choke
私は君の息が詰まるのが好きなんだ

Cos I am yours and you are mine
私は君のモノで君は私のモノだから

I’ll never let you go
私は決して君を手放さない

My hands around your throat
君の喉に手を回す

I love the way you choke
私は君の息が詰まるのが好きなんだ

Cos I am yours and you are mine
私は君のモノで君は私のモノだから

I’ll never let you go
私は決して君を手放さない

I’ll never let you go
私は決して君を手放さない

Get the fuck up
さっさと失せろ

Cos you got a taste now
今、お前が味を占めたからだ

Drank the Kool-aid by the jug
クールエイドをジョッキで飲んだ

So suffer your fate, ow
だから運命に苦しめ、おお

Come here and give me a hug
此処に来て、抱きしめてくれ

Nobody loves you like I love you
誰も君を愛してない

Oh my dear
愛しき人よ

But you should of known
でも君は知っているはずだった

You should of known
君は知っているはずだったんだ

But you should of known
君は知っているはずだった

That this was gonna end in tears
涙の結末が待っている事を

You should of known
君は知っているはずだったんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?