見出し画像

シアトルでお世話になった人とお別れ

またお会いできて嬉しいです!

今日は、昨日会った知り合いご家族と飲みに出かけました。


ビールをたくさん飲んだところはバラードという場所でした。

その知り合いご家族の話によると、金曜日に早く仕事を終わらせて午後3時くらいに来る人が多いそうです。

私にとってその文化は、とてもアメリカ的でした。

ご家族が持ってきたメキシカンフードと一緒に、たくさんの種類のビールを楽しみました。

その場でビールを作ってる
窓も全部開いてて開放的な雰囲気
レモネード味やメープルシロップ風味、フルーツ風味のビールたち。全部めちゃ美味しかった。

前にも書きましたが、私にとって彼ら家族との時間はいつも貴重なものでした。

もちろん私はアメリカには家族がいません。

しかし彼らのおかげで、シアトルでは家族団らんの様なものを楽しむことができました。


とにかく、来年の夏シアトルに旅行で戻ってくるときには、ぜひ会いましょうとのことでした。

素直に嬉しかったです。

また美味しい料理とお酒を囲んで、お会いできるのが楽しみです。


本日は以上です。

ここまで来てくれてありがとう!


おまけ

一年間お世話になったAmazonの棚ともおさらば(一番左)



Hi, I am glad to see you again.

Today, I went out with my friends for drinks.

The place we drank lots of beer was called Ballard.

According to my friend, many people call it a day earlier and came here around 3pm or so on Friday.

That was very American for me.


We enjoyed many kind of beer with Mexican food that my friend brought.


As I said in previous note, the time with the family is always valuable for me.

I can enjoyed the family things with them in Seattle, I have no actual family in the US though.

Anyway, the family told me that they welcome to have me when coming back to Seattle for a trip in next summer.

I am looking forward to meeting with them over delicious food and alcohol in the future.


That is all for today.

Thank you for coming here!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?