見出し画像

Life was a beach-Lena【洋楽和訳】

So many weeks, still hard to sleep
何週間も眠れなくて

In this kingsize bed alone
独りこのキングサイズのベットの中で

Thoughts in my head, keep coming back
私の頭の中で考えが浮かんできて

I can’t seem to let them go
消す事ができないようです

Feeling so lonely, but I won’t let them own me
寂しく感じるけど、この気持ちに支配されないように

I wanna cry it out ‘ till all the tears are gone
涙が全て枯れるまでずっと泣きたい

Somebody show me how to not go crazy
誰か私にクレイジーにならない方法を教えて

Didn’t I tell myself that this is what I want ?
言い聞かせなかった?これで良かったって

When you are with me , mm-na-na
あなたが私と一緒にいた時

Life was a beach, yeah, mh- na- na
ひどい人生だった

Now I can see, the tracks on your feet
今あなたの足跡が見えるけど

They don’t lead up to me , na- na
私のほうには向かってない

When you were with me , mm- na- na-
あなたと一緒にいると

Life was a beach, yeah , mh- na- na
とても苦しかった

Now I can see it’s not meant to be
今ならわかる運命じゃなかったと

But I still got me , mm- na- na
だけど私はまだ自分を手に入れた

You were the place where I was safe
あなたは私の安心な場所だった

Let you close like no one else
あなたが他の誰よりも近づける

I need some time , tryin’ to find
私には時間が必要、見つけようと

This kinda home inside myself
自分の中のこんな家を

I’m feeling so lonely, but I won’t let it own me
とても寂しいけど独り占めはできない

I wanna cry it out ‘ till all the tears are gone
涙が枯れるまで泣きたい

Somebody show me how to not go crazy
誰かどうすれば正気でいられるか教えて

Didn’t I tell myself that this is what I want ?
言わなかった?これが私が欲しいものだと

When you are with me , mm-na-na
あなたが私と一緒にいる時

Life was a beach, yeah, mh- na- na
人生はひどいものだった

Now I can see, the tracks on your feet
今私はあなたの足跡が見える

They don’t lead up to me , na- na
それは私の方へ導いてない

When you were with me , mm- na- na-
あなたが私と一緒にいた時

Life was a beach, yeah , mh- na- na
人生はひどいものだった

Now I can see it’s not meant to be
今私はそれが意図されたものではないとわかります

But I still got me , mm- na- na
だけど私はまた自分を手にれた

I found someone, found someone to talk to
誰かを見つけた 話し相手を見つけた

And I admit, we’ve been talking about you
そして、私は認めます、私たちはあなたについて話してきました

I found someone, who helped me deal with it so well
私は見つけました それをうまく処理するのを手伝ってくれる人を

By the way, her name is L
彼女の名前はLっていうの

By the way, her name is L
彼女の名前はLっていうの

When you are with me , mm-na-na
あなたが私と一緒にいる時

Life was a beach, yeah, mh- na- na
人生は酷かった

Now I can see, the tracks on your feet
今私はあなたの足跡が見える

They don’t lead up to me , na- na
それは私の方へ導いてない

When you were with me , mm- na- na-
あなたが私と一緒にいた時

Life was a beach, yeah , mh- na- na
人生は酷かった

Now I can see it’s not meant to be
今ならわかる運命じゃなかったと

But I still got me , mm- na- na
それでも私自身はまだそばにいる



この記事が参加している募集

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?