見出し画像

One Direction - What Makes You Beautiful (和訳付き)

You're insecure Don't know what for
何故かあなたは不安げな顔してる

You're turning heads when you walk through the door
ドアを通って歩いてきた時あなたから目を離せない

Don't need make-up to cover up
メイクで誤魔化す必要はない

Being the way that you are is enough
ナチュラルなそのままのあなたで十分

Everyone else in the room can see it
この部屋にいる皆はもう分かってるよ

Everyone else but you
みんなではなくてあなただけ

Baby you light up my world like nobody else
あなたは誰も真似できないくらい私の世界を明るくする

The way that you flip your hair gets me overwhelmed
あなたの髪がなびくだけで私はこんなに圧倒される

But when you smile at the ground, it ain't hard to tell
うまく伝えられないんだけど微笑む度に少し俯くあなたは

You don't know
そんなこと分かってない

Oh oh
You don't know you're beautiful
あなたがどんなに美しいのか全然分かってないんだ

If only you saw what I could see
私の見える物をあなたはただ見ただけ

You'd understand why I want you so desperately
私があなたになぜ離れて欲しいのかわかる

Right now I'm looking at you
今はただあなたを見つめることしかできない

And I can't believe you don't know
何も分かってないあなたが信じられない

Oh oh
You don't know you're beautiful
あなたはどんなに美しいのか分かってない

Oh oh
That's what makes you beautiful
でもそんなあなただから更に輝くんだ

So c-come on you got it wrong
いい加減にして、違うんだ

To prove I'm right I put it in a song
それをあなたに認めさせる為の曲を贈る

I don't know why you're being shy
恥ずかしそうなあなたが理解できない

And turn away when I look in to your eye eye eyes
目が合うとすぐに逸らして、そっぽを向く

Everyone else in the room can see it
あなた以外の皆が分かってることなのに

Everyone else but you
なのにあなたは少しも気付いてない

Baby you light up my world like nobody else
あなたは誰も真似できないくらい僕に輝くような毎日をくれた

The way that you flip your hair gets me overwhelmed
君の髪がなびくだけで僕はこんなに圧倒されてる

But when you smile at the ground, it ain't hard to tell
うまく伝えられないかも知れないけど、微笑む度に俯くあなたは

You don't know
何にも分かってない

Oh oh
You don't know you're beautiful
あなたはどんなに美しいのか分かってない

If only you saw what I could see
私の目にうつる景色が少しでもあなたに伝わればいいの

You'd understand why I want you so desperately
そしたらきっとどれだけあなたを求めているか分かってもらえる

Right now I'm looking at you
今はあなたをただ見つめることしかできない

And I can't believe you don't know
何も分かってないあなたが信じられない

Oh oh
You don't know you're beautiful
あなたはどんなに美しいのか分かってない

Oh oh
That's what makes you beautiful

でもそんなあなただから更に輝く

Na na na na na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na na na na na
Na na na na na na

Baby you light up my world like nobody else
あなたは誰も真似できないくらい私に輝くような毎日をくれた

The way that you flip your hair gets me overwhelmed
あなたの髪がなびくだけで私はこんなに圧倒されてる

But when you smile at the ground, it ain't hard to tell
あなたに理解させるのは困難だけど、自信なさげに微笑むあなたは

You don't know
何もかも全然分かってない

Oh oh
You don't know you're beautiful
どんなにあなたが人を惹きつける存在なのかってことも

Baby you light up my world like nobody else
あなたは誰も真似できないくらい私に輝くような毎日をくれた

The way that you flip your hair gets me overwhelmed
あなたの髪がなびくだけで私はこんなに圧倒されてるのに

But when you smile at the ground, it ain't hard to tell
うまく伝わってるかな?恥ずかしそうに笑うあなたは

You don't know
何もかも全然分かってないってこと

Oh oh
You don't know you're beautiful
どんなにあなたは美しいかってことも

If only you saw what I can see
私の目にうつる世界があなたにも覗ければいいのに

You'll understand why I want you so desperately
そしたらどんなに私があなたにやられてるかって分かってもらえると思う

Right now I'm looking at you
あなたを見つめることしかできない私は

And I can't believe you don't know
何もかも分かってないあなたが信じられない

Oh oh
You don't know you're beautiful
その美しさに気付かない

Oh oh
You don't know you're beautiful
あなたがどんなに輝いているか分かっていない

Oh oh
That's what makes you
beautiful
そんなあなただから私は惹かれた



この記事が参加している募集

#英語がすき

19,997件

#結婚式の思い出

1,446件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?