見出し画像

Martin Tungevaag - Wicked Wonderland 【洋楽和訳】

I've been thinking bout wrong,
私は過ちについて考えていた

I've been thinking bout right
私は正しいことについて考えてた

I just wanna thrive, I don't wanna fight
私はただ成長したいだけで、争いたくない

I don't wanna fight
戦いたくない

Can you see the flickering lights, baby?
点滅するライトが見えますか、ベイビー?

Put your glass up in the air, with me
グラスを空に掲げて、私と一緒に

Hollar hollar, let them hear us, loudly
ホーラー、ホーラー、大声で私たちの声を聞かせて

Our top is off, let's show them off proudly
トップが終わり、誇らしげに見せつけよう

Wicked wicked Wonderland
邪悪なワンダーランド

It's like crossing the Rio Grande
リオグランデ川を渡るようなもの

You gotta have the cash in store
現金を店に用意しておかなければならない

To reappear on our front door
私たちの玄関に再び現れるために

Wicked wicked Wonderland
邪悪なワンダーランド

It's like crossing the Rio Grande
リオグランデ川を渡るようなもの

You gotta have the cash in store
現金を店に用意しておかなければならない

To reappear on our front door
私たちの玄関に再び現れるために

Is this a fairytale? I see a hacienda
これはおとぎ話ですか? ハシエンダが見えます

No hablo English, but you're on my agenda
英語は苦手ですが、あなたは私の予定に載っています

Where are all my friends a.
私の友達はみんなどこにいるの?

Wicked wicked Wonderland
邪悪なワンダーランド

It's like crossing the Rio Grande
リオグランデ川を渡るようなもの

You gotta have the cash in store
現金を店に用意しておかなければならない

To reappear on our front door
私たちの玄関に再び現れるために

Wicked wicked Wonderland
邪悪なワンダーランド

It's like crossing the Rio Grande
リオグランデ川を渡るようなもの

You gotta have the cash in store
現金を店に用意しておかなければならない

To reappear on our front door
私たちの玄関に再び現れるために

Can you see the flickering lights, baby?
滅するライトが見えますか、ベイビー?

Put your glass up in the air, with me
グラスを空に掲げて、私と一緒に

Hollar hollar, let them hear us, loudly
ホーラー、ホーラー、大声で私たちの声を聞かせて

Our top is off, let's show them off proudly
トップが終わり、誇らしげに見せつけよう

Wicked wicked Wonderland
邪悪なワンダーランド

It's like crossing the Rio Grande
リオグランデ川を渡るようなもの

You gotta have the cash in store
現金を店に用意しておかなければならない

To reappear on our front door
私たちの玄関に再び現れるために

Wicked wicked Wonderland
邪悪なワンダーランド

It's like crossing the Rio Grande
リオグランデ川を渡るようなもの

You gotta have the cash in store
現金を店に用意しておかなければならない

To reappear on our front door
私たちの玄関に再び現れるために

Wicked wicked Wonderland
邪悪なワンダーランド

Wicked wicked Wonderland

Wicked wicked

Wicked wicked

Wicked wicked Wonderland

Wicked wicked Wonderland

It's like crossing the Rio Grande
リオグランデ川を渡るようなもの

You gotta have the cash in store
現金を店に用意しておかなければならない

To reappear on our front door
私たちの玄関に再び現れるために

Wicked wicked Wonderland
邪悪なワンダーランド

It's like crossing the Rio Grande
リオグランデ川を渡るようなもの

You gotta have the cash in store
現金を店に用意しておかなければならない

To reappear on our front door
私たちの玄関に再び現れるために




この記事が参加している募集

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?