見出し画像

使命 私たちは自分で選んで生まれてきた I've been born to choose.

やりたい事をやる為に
To do what I want to do.

私達は生まれてきました
We were born.

それを経験したくて
I wanted to experience it.

自分で選んで来たってわけ
I chose it myself.

だいたいストーリー通りらしいですよ
It's almost like a story.

試練は2つくらいは
About two trials.

必ず入っているんですって
I'm sure it's in there.

時には厳しいと思われる試練も
Sometimes it's hard to think it's hard.

あなただからこそ
Because it's you.

乗り越えて行けるんですよ
You can get over it.

そんなふうに思うと
And that's what I think.

私ってなかなかだなぁなんて
I'm so good.

ちょっと胸を張れるかな
I can put my chest on a little.

どんな困難も
Any difficulty.

乗り越えてきたあなたなら
If you're the one who got over it

大丈夫
Alright

必ず幸せに向かってるから
I'm going to be happy.

大丈夫です
I'm alright

あなたの心の通りにやっていれば
If I were to do what you wanted to do

大丈夫
Alright

私は今の自分に聞いてみる
I'll ask myself now.

あなたは何がやりたかったの?
What did you want to do?

「音楽」と「子育て」かなぁ
Music and raising children…

その為にさまざまな"きっかけ"が
That's why there's a lot of " motivation. "

必要だったんじゃないかなって
I thought you needed it.

今はそんな風に思える
I think that's how it is now.

だから無駄な経験は何一つないのです
So there's no waste of experience.

あなたはその為に生まれてきたんでしょっ
That's why you were born, right?

今のところね…
So far.

ふふふっ
Smile

真実をありのままに書いています。正しい事より楽しい事を選択して欲しいと願いながら。私の経験が誰かの幸せになったら嬉しいです💐