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”ローカル”と文化・ブランド価値の関係。ボローニャのDegustiBoメンバーへのインタビュー調査より「8.Not a Matter of Fame: Constructing the Local as Brand Value」by Elisa A. G. Arfini and Roberta Sassatelli in Italians and Food (#論文研究)


論文情報

Title:8. Not a Matter of Fame: Constructing the Local as Brand Value
Author(s): Elisa A. G. Arfini and Roberta Sassatelli
Source: Italians and Food edited by Roberta Sassatelli
Year:2019
URL:

https://www.amazon.it/Italians-Food-Roberta-Sassatelli/dp/303015680X

レビュー

テーマ

”ローカル”と文化・ブランド価値の関係。

ボローニャのDegustiBoメンバーへのインタビュー調査からの考察

著者

Elisa A. G. Arfini

Researcher at Università degli Studi di Milano, Dipartimento di Scienze Sociali e Politiche

Research interest: Gender Studies, Food studies

Roberta Sassatelli

Professor at Department of History and Cultures, University of Bologna

Research interest: consumer culture and its politics, cultural theory, gender studies and the sociology of the body, food studies, leisure studies and visual studies.

※Roberta Sassatelli教授は私の指導教官です

学術的位置づけ

Culinary heritage, food culture

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