見出し画像

Drinking for 11/madcaddies(和訳)


Drinking for a living
that's just what I do,
生きていく為に呑み続ける
ただそれだけのことさ


When I'm not with you,
My heart goes to bed
君がそばにいないとき
僕の心は沈んでる


End of the bar,
that's just where I'll be,
バーの隅っこ
そこが僕の指定席さ


Don't try and come find me
Cause I'm already dead
僕を探し出さないでほしい
クタクタなんだ


With one eye tied upon
the open road
この目が開けた道路を
見つめて離さない


I feel your presence
and I can't let it go
君の姿をそこに感じて
そのまま行かせるなんてできやしない


It moves so slowly
as it creeps into my mind,
僕の心に忍び込むようにそっと近付いて、


Steals every breath I have
and leaves my heart behind
息を詰まらせ心を置き去りにする


Wanna know what you're feeling
if your feeling alone
君が孤独を感じてるなら
その気持ちが知りたいのさ


I wanna hear if you still care
まだそうなら聞きたい


The last time I remember
you was the last time I wasn't scared
僕が最後に覚えてるのは
恐れを知らなかった最後の時


When the nights start fading
and the mornin' arrives
夜が明けて朝がやってくる


I wanna still feel you around
君をまだ周りに感じていたい


Will you creep into my head again
and pick me up off the ground
また僕の脳内に忍び込んで
もう1人の僕を拾い上げてくれるかい


Once more and tell me
what you're fighting for
もう一度君が何の為に戦っているか教えてくれよ


Gotta try gotta try for tomorrow
明日のためにやらないと


you can't see through to day
一日が上手くいかないときは


There's nowhere left to stay
止まる余地なんてないのさ


Sometimes I feel like
I'm out here all alone
時々一人でポツンと
立ってるみたいな感覚になる


Just one in million stuck with
no place left to go
みんな立往生なんてしてないんだ


The fear steps up to me with every move that I make
僕の一挙手一投足が恐れを伝える


Following close behind
my soul it wants to take
魂の後ろに近づいてそいつを手にするんだ

アーティスト:madcaddies

収録アルバム:Just one more



live版


ファットレックコーズからスカパンクの親衛隊長のmadcaddies!!!
coverソングもオリジナルもどっちも最強👽
あれですね、失恋ソング多いですね。笑

皆様いい夜を❤️💛💚

この記事が参加している募集

#スキしてみて

526,955件

#私の勝負曲

7,922件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?