見出し画像

230216 ドローイン・menuがオススメ

ドローイン
17:55


先日
アイスバインを食べたんです
銀座ライオンの
ケータリング

僕のお気に入りの
menuってアプリ

アイスバインは
その昔mixiで
コミュニティーの管理人
ヤってました(・ᴗ・)
アイスバイン食べよう
っていう内容でしたが
活動自体は
ノンビリとシてましたね
懐かしいです(^ ^)

外食で撰ぶなら
僕ぁ

此方のアイスバインがオススメ

そしてケータリングなら

のアイスバインを

今日はシュバイネハクセ
焼きアイスバイン
をと
銀座ライオンに
menu経由で発注シたんです

其処で起きたんです
menuを選び続ける
一番の理由が

Draw-in
17:55

The other day.
I had an Eisbein.
Catered by Ginza Lion

My favorite app called menu
https://app.menu.jp/

Eisbein is
I used to be a community manager on mixi back in the day.
I was a community manager on mixi back in the day.
It was about eating Eisbein.
But the activity itself was leisurely.
I remember it fondly.

If I had to choose a place to eat out, I would choose
Tsubame Grill
I recommend their Eisbein!

And for catering
Ginza Lion
s Eisbein.

Today
Schweinehaxe
Baked Eisbein
I ordered it from Ginza Lion
I placed the order via menu.

That's when it happened.
The main reason I continue to choose menu

ここから先は

548字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?