見出し画像

すなおの和訳#284: エネルギーに溢れてると言葉がばーーーんって伝わってくる!

こんにちは!

今回はAriana GrandeのGreedyという曲をご紹介します!

これまたエネルギーに溢れた、エネルギー全快な曲!エネルギーが溢れてるとそれだけ言葉が強くばーーーん!!って伝わってくるからすごいなぁって思う!ぜひ歌詞の意味を知って&聴いてみてください!!

公式オーディオはこちらから

素敵なライブパフォーマンス映像はこちらから!

これまた素敵!

では訳していきまーーーーす

Greedy
飢えてる

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

Boy, you give me feelings, never felt before
ねえ、あなたは私をこんな気持ちにさせる、今までに感じたことのない気持ちに

I'm making it obvious by knocking at your door
あなたのドアをノックすることで、私はあなたに分かりやすく見せてる

I know that I'm coming tonight
自分で分かってる、私は今夜そっちに行くって

You know I'm coming tonight
あなたも分かってる、私は今夜そっちに行くって

Don't want to deny it anymore
もうこれ以上否定していたくない

Been in this state of mind
もうずっとこの気持ち

Been in this state of mind
もうずっとこの気持ち

Been in this state of mind, oh yeah
もうずっとこの気持ち、あぁそうなの

Baby, you got lucky cause you're rocking with the best
ねえ、あなたは恵まれてるね、だってあなたは最高にきまってるから

And I'm greedy
私は飢えてるの

'Cause I'm so greedy
だって私はすごく飢えてるから

'Cause I'm so
だって私はすごく

I ain't talking money, I'm just physically obsessed
お金の話をしているんじゃないの、私はただ身体的に夢中になってるだけ

And I'm greedy
それに私は飢えてる

'Cause I'm so greedy
だって私はすごく飢えてるから

'Cause I'm so greedy, ooh
だって私はすごく飢えてるから

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

'Cause I'm so greedy, ooh
だって私はすごく飢えてるから

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

'Cause I'm so
だって私はすごく

I don't need a phone call
電話なんて要らない

Got nothing to say
言うことなんて何もない

I'ma tell you when it's over
終わったら教えるから

Got no games to play
遊びのゲームは無し

You know that I'm coming tonight
あなたは分かってる、私は今夜そっちに行くって

I know I'm coming tonight
自分でも分かってる、私は今夜そっちに行くって

I just need to get this out the way, oh baby!
私はただ今いる場所を抜け出したいだけ、そうなの!

Been in this state of mind
もうずっとこの気持ち

Been in this state of mind
もうずっとこの気持ち

Been in this state of mind, oh yeah
もうずっとこの気持ちなの

Baby, you got lucky cause you're rocking with the best
ねえ、あなたは恵まれてるね、だってあなたは最高にきまってるから

And I'm greedy
それに私は飢えてるの

'Cause I'm so greedy
だって私はすごく飢えてるから

'Cause I'm so
だって私はすごく

I ain't talking money, I'm just physically obsessed
お金の話をしているんじゃないの、私はただ身体的に夢中になってるだけ

And I'm greedy
それに私は飢えてるの

'Cause I'm so greedy
だって私はすごく飢えてるから

'Cause I'm so greedy, ooh
だって私はすごく飢えてるから

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

'Cause I'm so greedy, ooh
だって私はすごく飢えてるから

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

'Cause I'm so
だって私はすごく

Greedy, I'm greedy, I'm greedy, I'm greedy
飢えてる、私は飢えてる、私は飢えてる、私は飢えてる

I'm greedy, I'm greedy, I'm greedy, I'm greedy for love
私は飢えてる、私は飢えてる、私は飢えてる、私は愛に飢えてる

Greedy, I'm greedy, I'm greedy, I'm greedy
飢えてる、私は飢えてる、私は飢えてる、私は飢えてる

I'm greedy, I'm greedy, I'm greedy, I'm greedy for love
私は飢えてる、私は飢えてる、私は飢えてる、私は愛に飢えてる

Baby, you got lucky cause you're rocking with the best
ねえ、あなたは恵まれてるね、だってあなたは最高にきまってるから

And I'm greedy
それに私は飢えてるの

'Cause I'm so greedy
だって私はすごく飢えてるから

'Cause I'm so
だって私はすごく

I ain't talking money, I'm just physically obsessed
お金の話をしているんじゃないの、私はただ身体的に夢中になってるだけ

And I'm greedy
それに私は飢えてるの

'Cause I'm so greedy
だって私はすごく飢えてるから

'Cause I'm so greedy, ooh
だって私はすごく飢えてるから

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

'Cause I'm so greedy, ooh
だって私はすごく飢えてるから

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

You know that I'm greedy for love (You know I'm)
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの(分かってるでしょ、私は)

'Cause I'm so greedy, ooh
だって私はすごく飢えてるから

You know that I'm greedy for love (Oh, don't you know I'm greedy?)
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの(私が飢えてるって知らないの?)

You know that I'm greedy for love (Oh, don't you know I'm greedy?)
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの(私が飢えてるって知らないの?)

'Cause I'm so greedy, ooh
だって私はすごく飢えてるから

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

You know that I'm greedy for love
分かってるでしょ、私は愛に飢えてるの

'Cause I'm so
だって私はすごく


最後まで読んでくださってありがとうございます!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?