見出し画像

My London Life ~Week 84~

先週はブダペストに居ましたが、今週はフランスに居ます。昨日までは、パリに居て、今は違うシティーに向けて移動中です。フランスでパリ以外のシティーを訪れるのは初めてなので、凄く楽しみです!!

画像1


さて、先ずは昨日のレースについて、日本調教馬、ジョッキー、関係者の皆さんに有り難うと言いたいですね。結果は残念でしたけど良いレースを観る事が出来ましたし、今年も良い挑戦だったと思います。明らかなくらい馬場の状態が日本と全然違うので、仕方ないとしかいえないですし。何か全然違うレースを観ていた感じでした。次の機会にでもレースの事書けたらなと思います。
さて、今宵はどんな素敵な食事を食べる事が出来るのか楽しみです!フランスに来てから毎晩美味し過ぎる食事を楽しんでいます!!

Last week I was in Budapest but this week I’m in France. Until yesterday I was in Paris but I’m going to other cities right now. Actually, it’s my first time to visit other city except Paris in France so I’m really exciting now!!
By the way, I wanna to say to Japanese horses and jockeys and people concerned thank you so much yesterday I could watch amazing racing. The result was unfortunate but it was nice fight!! Obviously, the track condition was totally different from Japan so I seemed like watching the different racing. Just had no choice. I’m gonna write this next time!!
Well, I’m wondering which nice food will I able to eat tonight. I’m really enjoying to eat great food every night since coming to France!!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?