見出し画像

My London Life ~Week 91~

先週から忙しくしてて、普段普通にしている事がいくつか出来てないそんな感じです…。最近、明らかなくらい運が悪くて…。レース前は凄く自信あったんですが5着で…。そういえば、先週も5着だったな…。という訳で、来月末のレースに期待するしかないそんな感じです!!

さて、イスタンブールでNusr-ETに行って来ました。何人かの人はこのレストラン知ってるんじゃないかと思います!ここのレストランオーナー有名なんで!!特にインスタグラムで。まあでも皆さん知っての通り彼は一般人にはサービスなんてしませんし、恐らく居てすら無かったと思いますね。

お店の雰囲気は、高級感ある感じで、味も良かったと思いますが、やはりこのお店の1番は、パフォーマンスですかね!!とても楽しめました。もし、興味ある方居ましたら是非行ってみて下さい!!楽しむ事出来ると思います。

I’ve been so busy since last week… I couldn’t do something which I do regularly… Obviously, I don’t have any luck recently… before racing I just had much confidence but the place was 5… Actually, last week as well… I just expect a next racing at the end of December!!!!
By the way, I visited to “Nusr-ET” at Istanbul. I think some people know this restaurant because this restaurant owner is famous. Especially, on Instagram!! But he doesn’t serve to normal people as you know and probably, he wasn’t here. The atmosphere is luxurious!! And the food taste was good but the best thing about this restaurant is good performance!! I got so much fun. If you are interested, I suggest go!! I think you will be able to enjoy.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?