見出し画像

My London Life ~Week 72~

今回の旅行でナイアガラの滝に行って来ました。多くの人が知っているこの場所ですが、実際に生涯で訪れる人は何人居るのでしょうか…!?!? 気になる所です。多分、そんなに多くは無いんじゃ無いかなと思っております。だからこそ、訪れる事が出来た事を嬉しく思います。

画像1

画像2


もちろん景色は最高でした。自然の強さや滝の力強い音に正直圧倒されました!自分の人生において、この様な滝を見た事は無かったので、初めて見た時は凄く感動した事を思い出します。ボートクルージング後は、髪の毛から服までほとんど濡れてしまいましたが、これもまた良い思い出の1つなのかなと!また1つ素晴らしい場所を訪れる事出来ました。

画像3


さて、今回の旅行は従兄弟と一緒に周った訳なのですが、これもまた多くある事では無いと思うので、これが現実の物になった事を嬉しく思います。お互い歳を取ったなと思います!!

画像4

I visited “Niagara Falls” on this trip. Actually, so many people know this place but I’m wondering how many people can visit there in life!?!? Maybe, not too much case…!! So I’m glad to visit there.
Of course the scenery is amazing! I was overwhelmed by the power of nature and also the sounds of falls is really powerful. Honestly, I’ve never seen such a falls in my life so I remember was really impressed when I saw that for my first time. After boat cruising my hair and clothes almost wet but this is also good one of memories…!! I could visit another awesome place.
Well, I went to this travel with my cousin and also it’s not many cases so I’m glad that this has come reality. we got old with each other!!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?