見出し画像

My London Life ~Week 51~

バルセロナに居た時から、もう約1週間が経ちました。そして、もう普段通りの生活に戻っています!という訳で仕事ばかりです。ロンドンは寒いですね。
バルセロナでタパスの有名なお店に行って来ました。

画像3

画像4



見た目はどのご飯もシンプルですが、とても美味しいです!

画像1


特に、青唐辛子の奴!!ただ、揚げて塩を振っただけですけど、良い味でした。

画像2


スペインオムレツを食べた後は、お腹が一杯なのと少し酔ってて… 気になっていた蛸のタパスが食べれ無かったのは残念でしたが… 仕方ないのかなて。だけども、とっても満足した夕食でした!

画像5


ビーチでの夕陽は凄く綺麗でした。バルセロナには良い感じのビーチが結構あるみたいです!もちろん、夏の方がもっと良いでしょうが… 冬も良いなて!泳げないにしても暖かいから!!

Already, it has been passed around a week since when I was in Barcelona and also I backed to ordinary life so I mean most days working!! And it’s cold in London.
Anyway, I went to the popular tapas shop in Barcelona. Even though most dishes are simple in visual, these are really tasty!! Especially, green pepper!! Even just deepfry and spring salt. That’s it but nice!! After eating a spanish omelette, I was full and little bit got drank. So I couldn’t eat an octopus dish which I was really interested in… but it was inevitable… Actually, I missed but I was satisfied totally!!
It was really beautiful sunset in the beach. There are some beautiful beach in Barcelona. of course, much better in summer season but also it’s good in winter season because it’s warm there even though cannot swim!!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?