見出し画像

My London Life ~Week 87~

もう少しでハロウィンですがイベントの予定はありません…。ハロウィンライブをしてた頃が懐かしいなと思ってて!もし、また機会があればハロウィンライブしたいなて思っております。

もう、3ヶ月くらい前ですがパリのディズニーランドに行って来ました!正直な所、ディズニーランドがめちゃくちゃ好きで、日本に居た頃はめちゃくちゃ行ってました!数え切れないくらい…。だから、行く事が出来て嬉しかったです!

パリのディズニーは、日本より大きくはないのですが、整理されてて、お客さんも沢山居ないからか東京ディズニーみたく長い列を並ばなくて良いです!!ほとんどのアトラクションが30分くらいで乗れちゃいます。

運が良かったのか、今年は30周年だったらしく、そんなアニバーサリーな年に来る事が出来て、アニバーサリーのショーも観る事が出来ました!凄く良い感じでした。次はいつ行けるかな?とか思いながらアメリカの奴も行きたいなて思っております。

天皇賞、イクイノックス強かったですね!もちろん、馬券当たりましたが、単勝だけで…。7-5の馬単いっぱい買ってたので、最後は泣きましたね。ベルーガと相性悪いのか、ダービーでも差せなくて良い配当を逃し今回も。まあ、勝ちは勝ちなんですが、これで2年連続天皇賞。来年も!イクイノックスとルメール有り難う!!

Almost it’s Halloween day but I don't have any event plan… Actually, it’s really nostalgic when I had a live event!! If I get a chance, I wanna have a halloween live event again.
By the way, before around 3 months I visited to Disneyland in Paris. Honestly, I really like Disneyland so I used to go there when I was in Japan. Actually, I cannot count how many times I go so I was glad to visit there!! Disneyland in Paris is not bigger than Japan one but it organises and there aren’t too many customers so don’t need to wait long queue like a Tokyo one. I can ride most attractions in around 30 minutes!! Fortunately, I could come there at 30th anniversary years so I could watch an anniversary show. It’s amazing!! I’m wondering when can I go there next time and also I wish to go to an American one!!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?