Sarah L-ee - Can't nobody love me

配信中 →【 https://linkco.re/6HZnqGAT


Lyrics By Sarah L-ee
Music By Sarah L-ee , Michael James (BCDMG)
Arrange By Michael James (BCDMG)
Mix , Mastering By DYES IWASAKI
Cover Artwork By Fuyuakatsuki
Movie By Sarah L-ee
Japanese translation made by Sarah L-ee , Vacon

................................................................................................................

歌詞:


Yeah,
Get away on the train to where you're at to see your face
Boy you make me happier than anything
Just talking about blah blah blah eh~
These emotions in my head

Everyday,
Every night,
Every breath,
Every time,
Everywhere,
Every mile,

Can't nobody else baby
Can't nobody give this feeling baby, oh baby, yeah
Talking to you all night long
Somehow makes me feel strong
I sense the love from you yeah

One way into my life
Two way to make me smile
One way,
Two way,
Three way
Can't nobody stop this full on moment
'Cause this is him & I every time so,
Can't nobody love
Can't nobody love me
No one but you will know what I really want
Can't nobody love
Can't nobody love me
Let's break it down so you'll see

Running , sprinting
Wanting to get on the train
Took a step in , people looking
'Cause I can't stop the grinning on my face right now now now..
Everybody's probably thinking I am crazy
But who really cares, I'm finally here to get to see you baby
How 'bout we play
Hide and go seek
Don't matter how old the world makes us be
Just you and me
Count to 20
No win or lose, give me a kiss if you peek
I'll look after you
You'll look after me
No matter the mile, your all that i need.

Bringing me all that joy
You're the only one who makes me strong
I could talk about it all night long

One way into my life
Two way to make me smile
One way,
Two way,
Three way
Can't nobody stop this full on moment
'Cause this is him & I every time so,
Can't nobody love
Can't nobody love me
No one but you will know what I really want
Can't nobody love
Can't nobody love me
Breaking it down so you'll see

Can't nobody love
Can't nobody love

One way into my life
Two way to make me smile
One way,
Two way,
Three way
Can't nobody stop this full on moment
'Cause this is meant to be,
You & I yeah
Can't nobody love
Can't nobody love me
No one but you will know what I really want
Can't nobody love
Can't nobody love me

No one but you..

................................................................................................................

和訳歌詞:


電車に乗って
このまま揺られて 君の元まで
誰よりも、何よりも、私を笑顔にしてくれる
ただのお喋りが こんなにも楽しい
気持ちが渦巻く
毎日
毎晩
息をするたび
どんなとき
どこでも
どれだけ離れていても
誰にもできない
君だけが使える魔法
君と夜を語り明かした
どうしてだろう? 自信が湧いてくるの
君が全部くれる
一歩踏み出して 私のところへ
二言目には冗談を言って
駆け付けて
笑わせてくれる
三日にあげずに
この瞬間は誰にも止められない
世界をふたり占め
君ほど
私を愛せる人がいるものかしら
ホントは全部、わかっているんでしょ
君以外に
私をここまで愛してくれる人はいないの
ねぇ、伝わってる?
見てて

がむしゃらに走る
息を切らしながら
電車に駆け込んだ
間に合ったみたい
視線が集まる
にやけ顔が隠せてない私の顔を
みんなが見つめてる
見世物じゃないのよ
そもそも気のせいかしら
やっと着いた 会いに来たよ
ね、
ね、遊ぼ
かくれんぼしよ
”おとな”でも”こども”でもない、
君と私でいよう
さぁ 20数えて
勝ち負けもなしに、ただはしゃごう
ズルしちゃダメだよ
私が君を見つけてあげる
君が私を見つけてくれる
どんなに遠くに隠れてもムダよ
私には君しか見えないから

幸せで胸がいっぱい
満たしてくれたのは君なんだ
ねぇ どうやって伝えよう
そうだな 何から話そう

一歩踏み出して 私のところへ
二言目には冗談を言って
駆け付けて
笑わせてくれる
三日にあげずに
この瞬間は誰にも止められない
世界をふたり占め
君ほど
私を愛せる人がいるものかしら
ホントは全部、わかっているんでしょ
君以外に
私をここまで愛してくれる人はいないの
もっと、もっと深く
私の気持ちを知ってほしい

君に知ってもらえれば
それでいい
君に、私を知ってほしい

もう一歩踏み出して 私のところへ
二言目には冗談を言って
いつだって駆け付けて
いつだって笑わせてくれる
いつだってそう
この瞬間は誰にも止められない
運命に引き寄せられて
今、一つになる
君ほど
私を愛せる人がいるものかしら
ホントは全部、分かっていたんだね
君以外に
私をここまで愛してくれる人はいないの
あなただけ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?