見出し画像

【国際カップル】英語学習!「Diary in English18」Title: Cabbage soup diet②

Hi, there.
こんにちは。

I'm trying the cabbage soup diet from Sunday. Today is forth day.
私は脂肪燃焼スープを日曜日から試してます。今日は4日目。
Today, I can eat 3 bananas, milk and soup. I ate a greek yogurt instead of milk.
今日はバナナ3本と牛乳とスープの日。私はギリシャヨーグルトを牛乳の代わりに食べました。

I got tired of the taste so I arranged this soup last night. I added in kimchi and cheese. It was so delicious. I thought I *kept(=can keep) eating this soup.
私はこのスープの味に飽きたので、昨夜はアレンジしました。キムチとチーズを入れました。それはとてもおいしかったから、このスープを食べ続けられると思った。

This morning I scaled my weight. It is decreaseing from Sunday. It's -1.35kg so far.
今朝体重を測ったら、日曜から今までのところ1.35kg減ってた。

After 1 week, I will report about this diet. I hope I will lose weight.
1週間後、このダイエットについてまた報告します。体重減りますように!


※カナダ人の彼が添削してます。*の箇所は( )の太字が正しいです。

脂肪燃焼スープのやり方についてはこちらから


英会話学習方法についてまとめたので、よかったら見てください。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?