見出し画像

【国際カップル】英語学習!「Diary in English24」Title: SEPHORA

Hi, there. How are you?
こんにちは。

Today, I received the cosmetics I ordered from SEPHORA.

今日、SEPHORAで注文してた化粧品を受け取りました。

I ordered discount items for Black Friday this time. I *could get(=got) almost 50% off.
私は今回ブラックフライデーで安くなってるものを注文。ほとんど50%オフでゲットしました。

And, I also will get the other package from US. It's another cosmetic that collaborated with sailor moon. I *love(=have loved) sailor moon since I was a child.
そして、私はアメリカからの他の荷物も受け取る予定です。それはセーラームーンとコラボした化粧品です。私は子どもの頃からセーラームーンが大好きでした。

I have to stop shopping. Lol
This season, there are many temptations for everyone.
いい加減買い物するのやめなきゃ。(笑)この時期は誘惑が多すぎる。

※カナダ人の彼氏に添削してもらっています。*は(太字)が正しいものです。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?