私は、Microsoft AI Bing(設定「厳密」)に、基礎的事項については認識しつつも、「日本の子宮頸がんワクチンの後遺症について、マスコミは、大きく報じてきましたか」と質問したところ、回答に、新たな情報は、ひとつもなく、日本のマスコミは、構造薬害について、意図的に、沈黙しており、背景には、製薬会社と政治家(族議員)への忖度があるためです

私は、Microsoft AI Bing(設定「厳密」)に、基礎的事項については認識しつつも、「日本の子宮頸がんワクチンの後遺症について、マスコミは、大きく報じてきましたか」と質問したところ、
According to my web search results, there have been reports of health damage caused by the HPV vaccine in Japan. A group lawsuit was filed against the government and pharmaceutical companies by women across Japan who claimed to have suffered health damage such as body pain and memory impairment due to the HPV vaccine. However, I could not find any specific information about whether the media covered this issue extensively.と回答してきましたが、新たな情報は、ひとつもなく、日本のマスコミは、構造薬害について、意図的に、沈黙しており、背景には、製薬会社と政治家(族議員)への忖度があるためです。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?