[和訳] [夢想] LORNA SHORE - Into The Earth

Sensation leaves as I'm drifting slowly
感覚が消え去り、私はゆっくりと漂ってる

Illusions torn from my splintered veins
幻覚は割れた静脈から引き裂かれる

Reality shifts like pages turning in the wind
現実は風に捲られるページの様に移り変わる

I'll become the Sun
私は太陽と成り

I'll become a God
神にも成り

I'll become the dreamer
夢見る者と成る

Dreaming, frozen, in my anxious mind
不安な心で、凍りつきながら夢を見る

Feeling slowly fades into plasticity
感覚がゆっくりと可塑性の中に消えていく

Is this the end or just the beginning
これは終わりか、それとも始まりなのか

Lucidity or nightmare unfolding
明晰夢か、それとも広がる悪夢か

My heart, my soul
私の心、私の魂

My body has grown so cold
私の身体はとても冷たくなった

Converge
収束する

I crash into the Earth
私は大地に衝突する

Into the Earth
大地の中へ

Into the Earth
大地の中へ

Lost in the scape terrified
景色に迷い込み、恐怖におののく

Break me free from this nightmare
この悪夢から解放してくれ

Stifled by realms uncertain
不確かな世界に抑え込まれ

I can't escape
逃れられない

Let me go, I'm fucking horrified
離してくれ、本当に怖いんだ

Now all my fears are personified
今、私の恐怖は全て具体化する

Numbed to the call of a broken idol
壊れた偶像の呼び声で麻痺する

Descent of the mind, losing touch
精神の下降、感触を失う

Sensation leaves as I'm drifting slowly
感覚が消え去り、私はゆっくりと漂ってる

Illusions torn from my splintered veins
幻覚は割れた静脈から引き裂かれる

Reality shifts like pages turning in the wind
現実は風に捲られるページの様に移り変わる

I'll become the Sun
私は太陽と成り

I'll become a God
神にも成り

I'll become the dreamer
夢見る者と成る

Feeling slowly fades into plasticity
感覚がゆっくりと可塑性の中に消えていく

Is this the end or just the beginning
これは終わりか、それとも始まりなのか

Lucidity or nightmare unfolding
明晰夢か、それとも広がる悪夢か

My heart, my soul
私の心、私の魂

My body has grown so cold
私の身体はとても冷たくなった

Converge
収束する

I crash into the Earth
私は大地に衝突する

Into the Earth
大地の中へ

Into the Earth
大地の中へ

My heart, my soul
私の心、私の魂

My body has grown so cold
私の身体はとても冷たくなった

Converge
収束する

I crash into the Earth
私は大地に衝突する

Into the Earth
大地の中へ

Into the Earth
大地の中へ

Hallucinations of familiar sensations envelope me in inebriation
見慣れた感覚の幻覚が私を酩酊に包み込む

The continuation of a world with no reins bound for destruction
手綱の無い世界の続きは破滅へと向かってる

Within this fevered dream
この熱狂的な夢の中で

I will have forgotten
私は忘れてしまうだろう

Releasing me
解放されて

Vivify this world falls in my descent
この世界は私が崩れ落ちる中で蘇る

Realizing this world is but projection of my mind
この世界が自分の心の投影に過ぎないことに気付く

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?