[和訳] [彷徨] The Comfort - Die Alone

Tell me what you see when you look at me
私を見つめる瞳に何が映るのか教えて欲しい

I've been dying to know If you think I've grown
私が成長したと思ってるのか知りたくてたまらない

Tell me what you need, tell me what you believe
何が必要なのか、何を信じてるのか、教えてください

Is there room to grow or will this wilt and blow away?
成長の余地はあるのか、それともこのまま枯れて吹き飛んでくのか?

Will I die alone?
私は孤独に死ぬのかな?

Let me turn to stone
私を石に変えて

Now I'm left to roam
今は彷徨うばかり

Searching for a home
家を探して

Turn it all to gold
全てを黄金に変えて

Leave me in the cold
私を寒さの中に置き去りにして

Left alone to roam
独りで彷徨い続ける

I don't want a home
家なんて要らない

Will I die alone?
私は孤独に死ぬのかな?

Let me turn to stone
私を石に変えて

Now I'm left to roam
今は彷徨うばかり

Searching for a home
家を探して

Turn it all to gold
全てを黄金に変えて

Leave me in the cold
私を寒さの中に置き去りにして

Left alone to roam
独りで彷徨い続ける

I don't want a home
家なんて要らない

The light inside my soul I need it to glow
魂の中の光、それを輝かせて欲しい

The Dark always follows, follows me along
闇はいつも、私を追ってくる

I believe there's more but I can't always see it
まだ何かあると信じてるけどいつもそれを見る事ができない

Take everything I have and let me go
私の全てを奪って解放してくれ

Just let me go
ただ解放してくれ

Will I die alone?
私は孤独に死ぬのかな?

Let me turn to stone
私を石に変えて

Now I'm left to roam
今は彷徨うばかり

Searching for a home
家を探して

Turn it all to gold
全てを黄金に変えて

Leave me in the cold
私を寒さの中に置き去りにして

Left alone to roam
独りで彷徨い続ける

I don't want a home
家なんて要らない

Will I die alone?
私は孤独に死ぬのかな?

Let me turn to stone
私を石に変えて

Now I'm left to roam
今は彷徨うばかり

Searching for a home
家を探して

Turn it all to gold
全てを黄金に変えて

Leave me in the cold
私を寒さの中に置き去りにして

Left alone to roam
独りで彷徨い続ける

I don't want a home
家なんて要らない

Will I die alone?
私は孤独に死ぬのかな?

Let me turn to stone
私を石に変えて

Now I'm left to roam
今は彷徨うばかり

I don't want a home
家なんて要らない

Will I die alone?
私は孤独に死ぬのかな?

Let me turn to stone
私を石に変えて

Now I'm left to roam
今は彷徨うばかり

Searching for a home
家を探して

Turn it all to gold
全てを黄金に変えて

Leave me in the cold
私を寒さの中に置き去りにして

Left alone to roam
独りで彷徨い続ける

I don't want a home
家なんて要らない

Will I die alone?
私は孤独に死ぬのかな?

Let me turn to stone
私を石に変えて

Now I'm left to roam
今は彷徨うばかり

Searching for a home
家を探して

Turn it all to gold
全てを黄金に変えて

Leave me in the cold
私を寒さの中に置き去りにして

Left alone to roam
独りで彷徨い続ける

I don't want a home
家なんて要らない

Will I die alone?
私は孤独に死ぬのかな?

Let me turn to stone
私を石に変えて

Now I'm left to roam
今は彷徨うばかり

Searching for a home
家を探して

Turn it all to gold
全てを黄金に変えて

Leave me in the cold
私を寒さの中に置き去りにして

Left alone to roam
独りで彷徨い続ける

I don't want a home
家なんて要らない

Will I die alone?
私は孤独に死ぬのかな?

Let me turn to stone
私を石に変えて

Now I'm left to roam
今は彷徨うばかり

Searching for a home
家を探して

Turn it all to gold
全てを黄金に変えて

Leave me in the cold
私を寒さの中に置き去りにして

Left alone to roam
独りで彷徨い続ける

I don't want a home
家なんて要らない

Will I die alone?
私は孤独に死ぬのかな?

Let me turn to stone
私を石に変えて

Now I'm left to roam
今は彷徨うばかり

I don't want a home
家なんて要らない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?