[和訳] [無畏] Crystal Lake - True North

Yeah, we can move, move, move
そうだ、俺達は動ける、動ける、動けるんだ

Into this groove, groove, groove
このリズムに乗って、乗って、乗って

So just move, move, move
だからだた動け、動け、動け

Let’s show it to the world
世界に魅せつけてやろう

Yeah, we can move, move, move
そうだ、俺達は動ける、動ける、動けるんだ

Into this groove, groove, groove
このリズムに乗って、乗って、乗って

So just move, move, move
だからだた動け、動け、動け

Let's show it to the world
世界に魅せつけてやろう

So respect to disrespect the world
世界を見下す事への敬意を

Come join the hell on earth we own
俺達の地獄に加わってこい

This is the way we are
これが俺達の生き方だ

This is the way we die
これが俺達の死に方だ

We'll show them what we’ve got
俺達にあるものを見せつけよう

Let go of what we’re not
俺達に無いものは手放せ

We represent the dark, the sun will never rise again
俺達は闇を体現する、太陽はもう昇らない

'Cause we don't need no water, let the motherfucker burn
俺達に水なんて要らないから、焼け野原となれ

These walls, they'll conceal your soul until you lose control
この壁達はお前が制御を失うまで魂を隠し続ける

Regret's your shadow everywhere that you go
後悔は行く先々でお前の影となる

The quest to embark's consumed by the dark
暗闇に飲まれた冒険の旅

A path yet unknown to the frail and the weak
弱く脆い者にはまだ知られぬ道

Yeah, we can move, move, move
そうだ、俺達は動ける、動ける、動けるんだ

Into this groove, groove, groove
このリズムに乗って、乗って、乗って

So just move, move, move
だからだた動け、動け、動け

Let’s show it to the world
世界に魅せつけてやろう

We’re not afraid
俺達に恐れる事は無いんだ

This is the way we are
これが俺達の生き方だ

This is the way we die
これが俺達の死に方だ

We'll show them what we’ve got
俺達にあるものを見せつけよう

Let go of what we’re not
俺達に無いものは手放せ

We represent the dark
俺達は闇を体現する

This is the way we are
これが俺達の生き方だ

This is the way we die
これが俺達の死に方だ

We'll show them what we’ve got
俺達にあるものを見せつけよう

Let go of what we’re not
俺達に無いものは手放せ

We've got the fire and let it burn
俺達は火を持っている、それを燃やせ

No matter how many times we fall
何度倒れようとも

Like a Phoenix, we'll rise from the ashes
不死鳥の如く、俺達は灰から蘇る

Yeah, we can move, move, move
そうだ、俺達は動ける、動ける、動けるんだ

Into this groove, groove, groove
このリズムに乗って、乗って、乗って

So just move, move, move
だからだた動け、動け、動け

Let’s show it to the world
世界に魅せつけてやろう

We’re not afraid
俺達に恐れる事は無いんだ

This is the way we are
これが俺達の生き方だ

This is the way we die
これが俺達の死に方だ

We'll show them what we’ve got
俺達にあるものを見せつけよう

Let go of what we’re not
俺達に無いものは手放せ

We represent the dark
俺達は闇を体現する

This is the way we are
これが俺達の生き方だ

This is the way we die
これが俺達の死に方だ

We'll show them what we’ve got
俺達にあるものを見せつけよう

Let go of what we’re not
俺達に無いものは手放せ

No matter how many times we fall
何度倒れようとも

Like a Phoenix, we'll rise from the ashes
不死鳥の如く、俺達は灰から蘇る

Over and over again
何度も何度も

Over and over, again and again
何度も何度も、何度でも何度でも

This is the way we are
これが俺達の生き方だ

This is the way we die
これが俺達の死に方だ

This is the way we are
これが俺達の生き方だ

This is the way we die
これが俺達の死に方だ

This is the way we are
これが俺達の生き方だ

This is the way we die
これが俺達の死に方だ

This is the way we are
これが俺達の生き方だ

This is the way we die
これが俺達の死に方だ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?