[和訳] [夢追] KEEP YOUR HANDs OFF MY GIRL - Noctiluca

We will never give up till the end
私達は最後まで決して諦めない

Perseverance is a key to success
忍耐は成功への鍵

Future is always waiting for us
未来は常に私達を待っている

So we've created this life
だから私達はこの人生を創った

Hey,Hey!!

The ringing sound of
鳴り響く音は

Voices all over the world
世界中の声

Hey,Hey!!

The ringing sound
鳴り響く音

My heart is beating
私の心臓が鼓動してる

Time to be the light on the other side
向こう側の光になる時

So you can brand it in your memory
だから、君の記憶に焼き付ける事ができる

So you will never forget
君が決して忘れないように

It's time to face the pain
痛みに立ち向かう時だ

Bring it on
かかってこい

Forget what's done
済んだ事は忘れろ

Move on
進め

I'm rising up
私は立ち上がる

This is the call for our freedom
これが私達の自由への呼びかけだ

There's no turning back
もう後戻りできない

Forget what's done
済んだ事は忘れろ

We keep falling up
私達は上へと落ち続ける

To rise up
立ち上がる為に

This world is too bright for me to walk every night
この世界は毎晩歩くには眩し過ぎる

But we will keep flying nonetheless
それでも、私達は飛び続ける

There is light because there is darkness
闇があるからこそ光がある

I reach for the moon
私は月に手を伸ばす

Because we have the power to make possible the impossible
不可能を可能にする力を私達にはあるから

It's time to face the pain
痛みに立ち向かう時だ

Bring it on
かかってこい

Forget what's done
済んだ事は忘れろ

Move on
進め

I'm rising up
私は立ち上がる

This is the call for our freedom
これが私達の自由への呼びかけだ

There's no turning back
もう後戻りできない

Forget what's done
済んだ事は忘れろ

We keep falling up
私達は上へと落ち続ける

To rise up
立ち上がる為に

The future starts today
未来は今日始まる

We will find our way
私達は自分の道を見つける

The future starts today
未来は今日始まる

We will find our way
私達は自分の道を見つける

We are the children of the night
私達は夜の子供達

We are the children of the night
私達は夜の子供達

We are the children of the night
私達は夜の子供達

We are the children of the night
私達は夜の子供達

We chase for the answers till we die
死ぬまで答えを追い求める

It's time to face the pain
痛みに立ち向かう時だ

Bring it on
かかってこい

Forget what's done
済んだ事は忘れろ

Move on
進め

I'm rising up
私は立ち上がる

This is the call for our freedom
これが私達の自由への呼びかけだ

There's no turning back
もう後戻りできない

Forget what's done
済んだ事は忘れろ

We keep falling up
私達は上へと落ち続ける

To rise up
立ち上がる為に

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?