[和訳] [消星] CROSSFAITH - Stars Faded In Slow Motion

Why?
どうして?

You never notice
君は絶対に気付かない

You lied every time
君はいつも嘘を付くんだ

Why did you crush me down?
なんで私を押し潰すの?

Why me?
なぜ私なの?

Tell me how to wake up
どうやって目を覚ませばいいか教えて

I've waited for you to come
君が来るのを待っていたんだ

Ticking clock made me frozen out
時計の針が私を凍らせたんだ

Recall it, you said to me
思い出して、君は言った

"I'm waiting and watching stars"
"星を見ながら待っている"と

Your star was broken
君の星は壊れた

Your star was broken
君の星は壊れてしまったんだ

You said that I'm simple
君は言った、私は単純だと

Must get back to my life
自分の人生に戻らなければならない

Can't be part of your life
君の人生の一部には成れない

This is for you
これは君の為

This is for you
これは君の為なんだ

Love is beating fast but you never noticed it
愛は早く鼓動してるのに、君はそれに絶対に気付かない

Tears me, wants you to kill me
私を引き裂いて、殺して欲しい

Before I fail you
君を失望させる前に

My curse and it's over
私の呪いは解けた

You never noticed it
君はそれに絶対に気付かない

Tears me
私を引き裂いて

Want you to save me
救って欲しいんだ

And the love like faded stars
そして愛は消えかけた星の様に

Memory is beautiful I see
思い出は美しい

Tragedy has come to to tell me
悲劇は私に告げに来た

Tell me
教えてくれ

Tell me of your lies
君の嘘を教えてくれ

Why did you crush me down?
なんで私を押し潰すの?

Why me?
なぜ私なの?

Tell me how to wake up
どうやって目を覚ませばいいか教えて

I've waited for you to come
君が来るのを待っていたんだ

Ticking clock made me frozen out
時計の針が私を凍らせたんだ

Come to me, follow this
私の所に来て、これに従って

Forgiveness
赦しに

I get it off on your chest now
今、君の胸から解放される

Because you touch my glass of emptiness
君が私の空虚な硝子に触れるから

Glass of emptiness
空虚な硝子

I want to share my love
愛を分かち合いたい

It's painted false
それは偽りで彩られている

You never know the same
君は決して同じ事を知らない

Tells me, what's killing me
教えて、何が私を殺しているのか

So I tell you
だから君に言う

My curse and it's over
私の呪いは解けた

You'll never know the same
君は同じ事は決して分からないだろう

Steals me
私を奪う

What's telling me that tomorrow
何が明日を告げているのか

I bring these stars
私はこれらの星を持ってくる

We came back to my life
私達は自分の人生に戻った

We both didn't know it's everything about us
二人共がそれが私達の全てである事は知らなかった

We can't never stop stars fading
私達に星が消えていくのを止めれない

I'm screaming
私は叫ぶ

Daylight is dreaming
日光が夢見てる

Your screaming is sad and beautiful for me
君の叫びは私にとって悲しく美しい

Your star will come back home
君の星は家に帰るだろう

The star will never shine before
その星は前の様に輝く事は決して無い

I'll be always searching for forever
私は永遠に探し続ける

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?