[和訳] [挑戦] HONE YOUR SENSE - THE LAST MAN STANDING

Instinct tells me
本能が教えてくれる

What to do where to go and who I'd better to love
何をすべきか、何処へ行くべきか、そして愛すべき人は誰か

Voices from inner self
自分の内なる声に

Obey
従え

The order from depths of myself
自己の深淵からの命令

You cast a spell on me
君は私に魔法をかけた

What the hell?
何て事だ?

I'm dazed and confused
私は呆然として混乱する

I stand by you
私は君の傍にいる

My instincts tell me
自分の本能が教えてくれる

What to do in the end
最後に何をすべきか

My instincts tell me what to do
私の本能が何をすべきかを教えてくれる

Obey
従え

The order from depths of myself
自己の深淵からの命令

You cast a spell on me
君は私に魔法をかけた

I'm dazed and confused
私は呆然として混乱する

Avoid a crowd I seek besides you gaze and gaze
群衆を避け、君の視線の先にあるものを探し求める

I creep up on you from behind
背後から君に忍び寄る

In bottomless pond
底無しの池の中で

I struggle to seek you
私は君を求めてもがく

Into the darker and deeper side
より暗く、深い側へ

Wake up
目覚めろ

My instinct for survival
私の生存本能よ

I am the last man standing
私が最後に立っている男だ

Wake up my soldiers are you ready?
目覚めよ、我が兵士達よ、準備は良いか?

YEAH

The time has come
時は来た

Blast off
飛び出せ

Go ahead pieces of myself
進め、自分の断片達よ

Go ahead to the destination to a deeper side
目的地の奥深くへ進め

To a darker side at full blast
全開でより暗い側面へ

Pushing others away
他を押しのけながら

Pieces of myself
自身の断片達よ

In bottomless pond
底無しの池の中で

I try to seek you
私は君を探してる

Into the darker and deeper side
より暗く、深い側へ

Wake up
目覚めろ

My Instinct for survival
私の生存本能よ

I am the last man standing
私が最後に立っている男だ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?