見出し画像

授業終わり!あとは帰るだけ!

こんにちは、またお会いできて嬉しいです!


今日は、私が本日したことについてお話します。


今日で遂に、今期の授業を全部終わらせました

テスト終わり晴れてて気持ちよかった
卒業式のステージで遊ぶちびっ子たち

開放的な気分だったので今日のテストの後、スウェットアイスクリームを買いに出かけました。

買った大学のスウェット早速着てる
レモンカスタードとチョコレート。超美味しかった。

さて、私の留学生活もあと少しで終わりです。


前にも書きましたが、私がアメリカで学んだ最も価値あることの一つは、自分の考えを科学的、論理的にまとめる方法です。

このフレームワークは様々な場面で使えるので、この技術を含めた多くのことを留学を通じて学ぶことができて本当によかったと思います。


とにかく、アメリカではほぼすべてのことをやり遂げました。

次のステップは日本行きの飛行機に乗ることです。


でも実はその前に、明日は友人と旅行の計画を立てています。

シアトルの北にあるフライデーハーバーと呼ばれる地域に行ってきます!

とても楽しみです。


今日は以上です。

ここまで来てくれてありがとう!




Hi, I am glad to see you again.

Today, I am gonna talk about what I did today.


Finally, I finished everything that is needed for classes this quarter.

After the quiz today, I bought some stuff such as a sweatshirt and ice cream.

So, my study abroad program is almost over.

As I mentioned in previous note, one of the most valuable things that I have learned in the US was how to compose my idea in a scientific way.

This framework can be used in many situation so I was so glad to have the opportunity to learn lots of things including the skill.

Anyway, I finished almost everything in the US.

So next step is taking an airplane which is bound for Japan.

But before doing that, I have a trip plan with my friend tomorrow.

We are going to Friday Harbour, which is located in north Seattle.

I am so looking forward to it.


That is all for today.

Thank you for coming here!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?