記事一覧
A series of articles on steering systems and wheel alignment
STEERING SYSTEM: REQUIREMENTS, TYPES, POWER STEER - \https://bit.ly/2Vj1ad3 STEERING SHAFT U-JOINT COUPLING - https://bit.ly/3ljl3uZ ELECTRIC VS HYDRAULIC POW…
Audi S7 Sportback TDI – Electrically Empowered Compressor
Sportiness meets efficiency – the new Audi S6 and S7 models make their entrance with a torquey V6 TDI engine, offering customers in Europe the ideal performance models for the long haul.
For the fir もっとみる
Audi SQ8 – Mild hybrid system with electric powered compressor (EPC)
An electric powered compressor (EPC) in Audi SQ8 TDI supplements the work of the two turbochargers when starting off and when accelerating at a low engine speed, allowing the V8 TDI to always build up もっとみる
A series of articles on steering systems and wheel alignment
STEERING SYSTEM: REQUIREMENTS, TYPES, POWER STEER - \https://bit.ly/2Vj1ad3
STEERING SHAFT U-JOINT COUPLING - https://bit.ly/3ljl3uZ
ELECTRIC VS HYDRAULIC POWER STEERING - https://bit.ly/3mncoJy
HO
SOHC対 DOHC –どのエンジンが優れていますか?
イノベーションによって
SOHCまたはDOHC-混乱により頭が回転する場合があります。
しかし、前進して疑問を解消する前に、
これらのエンジンタイプにはいくつかの長所と短所があることは明らかです。
それは彼らを互いに区別させます。
SOHCとDOHCの両方が彼らの優れた人に脚光を浴びることに成功しました
エンジン効率に関するパフォーマンス。 しかし、より良い選択をするために、
SOHCとDOH
スパークプラグの色の読み方を理解する
スパークプラグに問題がある場合、車には多くの警告サインが表示されます。
明るい黄褐色または灰色が通常のスパークプラグの色です。
しかし、別の色相を見つけた場合、それは赤旗です。
それは空気を点火する仕事をし、
火花を提供することによるシリンダー内の燃料混合気。 常に点火しているため、自動車は道路上を動き続けます。
だから、あなたはこのデバイスの重要性をよく理解しているかもしれません
エンジンを作