見出し画像

Austin Mahone - Mmm Yeah ft. Pitbull



Austin M keep doing your thing
オースティン・Mは仕事を続けてください

Let these boys keep slipping man
これらの少年たちを滑らせて

I'm not into gymnastics
私は体操には興味がありません

but I'm into flipping things
でも私は物事をひっくり返すのが好きです

I tell these women that it's
私はこれらの女性たちにこう言います。

all about the team
チームのすべて

Jordan and Pippen man
ジョーダンとピッペンマン

So do you want to join the team
それでチームに参加しませんか

Now tell me little miss thang,
さあ、私に少し話してください、

dale
デール

When I saw her
彼女を見たとき

Walking down the street
通りを歩いている

She looked so fine
彼女はとても元気そうでした

I just had to speak
ただ話さなければならなかった

I asked her name
私は彼女の名前を尋ねました

But she turned away
しかし彼女は背を向けた

As she walked
彼女が歩きながら

All that I could say was
私が言えることはそれだけでした

Mmm mmm Yeah Yeah✖️3
うーん、うんうん

All that I could say was
私が言えることはそれだけでした

Mmm mmm Yeah Yeah✖️3
うーん、うんうん

All that I could say was
私が言えることはそれだけでした

Rock N Roll one time
ロックンロールを一度だけ

We'll make it up as we go
やりながら埋め合わせていこう

I know you feel it
そう感じていることはわかる

'Cause I mean what I say
私が言ったことだから

(say, say, say)
(言って、言って、言って)

We can do whatever,
私たちはなんでもできる

do whatever we want
やりたい事はなんでもする

When she walked past me
彼女が私の前を通り過ぎたとき

I said hey hey hey
ヘイヘイヘイって言った

(hey, hey, hey, hey)
(ヘイ、ヘイ、ヘイ、ヘイ)

So Tell me where you from,
教えてどこ出身か

where you want to go
どこに行きたいのか

While she walked past me like
彼女が私の横を通り過ぎていく間、

I ain't say a word
私は何も言いません

(stood there like, man)
(そこに立ってた、おい)

Girl I don't usually feel
普段感じない女の子

some type of way
何らかの方法で

But this one hit me hard
しかし、これは私に衝撃を与えた

in some kind of place like
ある種の場所で

When I saw her
彼女を見たとき

Walking down the street
通りを歩いているのを

She looked so fine
彼女はとても元気に見えた

I just had to speak
ただ話しかけなければならなかった

I asked her name
彼女に名前を聞いた

But she turned away
だけど彼女はいってしまった

As she walked
彼女は歩きながら

All that I could say was
私はできるのは言うだけだった

Mmm mmm Yeah Yeah✖️3
うーん、うんうん

All that I could say was
私はできるのは言うだけだった

Mmm mmm Yeah Yeah✖️3
うーん、うんうん

All that I could say was
私はできるのは言うだけだった

6 inch heels,
6インチのヒール

clicking up down the street
カタカタ通りを歩いている

You know she's coming and
あなたが来るのを知って

when she walks away
彼女が歩いて行くとき

(way, way, way)
(待って待って待って)

I'm a big big deal, a lil
私はかなりお得だよ、

fun is all I need
楽しい、あなたが必要な全て

But I can tell
だけど私は話せる

she don't believe what I say
彼女は私がいったことを信じてない

(say, say, say, say)
(いっていっていって)

So tell me where you're from,
どこ出身か教えて

where you want to go
どこに行きたいのか

While she walked pass me like
彼女が過ぎ去って歩いている間

I ain't say a word
言葉を言えなかった

(stood there like, man)
(そこに立っている男のよう)

Girl, I don't usually feel
私は普段感じない

some type of way
そんなタイプに

But this one hit me hard
これは私に衝撃的だった

in some kind of place like
ある種の場所で

When I saw her
彼女を見たとき

Walking down the street
通りを歩いているのを

She looked so fine
彼女はとても元気そうだった

I just had to speak
ただ話しかけたかった

I asked her name
彼女に名前を聞いた

But she turned away
彼女は背を向けてしまった

As she walked
彼女は歩きながら

All that I could say was
いうことしか出来なかった

Mmm mmm Yeah Yeah✖️3
うーん、うんうん

All that I could say was
いうことしか出来なかった

Mmm mmm Yeah Yeah✖️3
うーん、うんうん

All that I could say was
いうことしか出来なかった

Mmm mmm yeah yeah
うーん、うんうん

She look so good
彼女はとても元気そう

but she bad bad
だけど悪い、悪いよ

You can see that
あなたは見える

back from the front front
前から後ろを

Booty like Kriss Kross jump jump
クリス・クロスのような戦利品

Meet me in the
私に会って

middle of the ocean
海の中で

We can find ourselves and
私たちは自分自身を見つけられる

lose our minds
マインドを失くして

Rewind...play
巻き戻し...再生

Find ourselves and
自分自身を見つけられる

lose our minds today
今日正気を失って

Austin M and
オースティンと

Armando Acabando latinos y
アルマンド・アカバンド・ラテンアメリカ人

gringos gozando me entiendes
グリンゴス ゴザンド ミー エンティエンデス

For those who thought that
思った人たち

we would stop
私たちが辞めたと

Definitely don't have a mind
確かに心無いな

to think with... brainless
頭の悪い人で考える

Most of them broke
ほとんどが壊れてしまいました

but they famous (that's right)
しかし彼らは有名です

Some got hits but they nameless
ヒットしたものもあるが、無名だった

(that's right)
(そうだよ)

But mamita forget about that
でもマミタはそんなこと忘れてた

when I seen you
私があなたを見たとき

All that I could say was
言うことしか出来なかった

Mmm mmm Yeah Yeah✖️3
うーん、うんうん

All that I could say was
私が言えることはそれだけでした

Mmm mmm Yeah Yeah✖️3
うーん、うんうん

All that I could say was
私が言えることはそれだけでした

Mmm mmm Yeah Yeah✖️3
うーん、うんうん

All that I could say was
私が言えることはそれだけでした

Mmm mmm Yeah Yeah✖️3
うーん、うんうん

All that I could say was
私が言えることはそれだけでした


この記事が参加している募集

私のイチオシ

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?