見出し画像

Henry Moodie - pick up the phone【洋楽和訳】

Some nights I don’t even sleep
私は眠らない夜もあります

Chest tight with anxiety
不安で胸が締め付けられる

Stay up to see the moon leave the sky
空にある月を見るため起きて

Some days I’m not even me
私ですらない日もある

Same old insecurities
同じ過去の不安

They tell me there’s something going wrong inside
彼らは内部で何か間違いがあると言います

I’ve been there
私はそこにいます

Down that road
道をくだって

When you need me
あなたが私を必要な時

I’ll be here to let you know
私はここにいますあなたに知らせるために

It’s gonna be okay
大丈夫だよ

Everyone needs a bad day
みんな悪い日も必要としている

Remember you told me
覚えてるあなたが言ったこと

You’re not alone
あなたは一人ではない

Just pick up the phone

電話を取ってください

And call me
そして私に電話して

Whenever you’re feeling lonely
あなたが寂しく感じる時はいつでも

Remember you told me
覚えててあなたが私に言ったこと

You’re not alone
あなたは一人ではない

Just pick up the phone
電話を取るだけです

Break down cos you’re breaking through
突破するから壊して

No sky is forever blue
空はずっと青くはない

Things bloom whenever they’ve seen the rain
雨を見るたびに花が咲きます

Your thoughts lie but I know the truth
あなたの考えは嘘ですが、私は真実を知っています

The best days are ahead of you (ahead of you)
最高の日々があなたの目の前にある (目の前に)

Tomorrow isn’t your yesterday
明日はあなたの昨日ではありません

And I’ve been there
そして私はずっとそこにいます

Down that road
道をくだって

When you need me
あなたが私を必要な時

I’ll be here to let you know
私はここにいますあなたに知らせるために

It’s gonna be okay
大丈夫です

Everyone needs a bad day
みんな悪い日も必要です

Remember you told me
覚えてて私に言ったこと

You’re not alone
あなたは一人でなはい

Just pick up the phone
ただ携帯を取るだけです

And call me
そして私に電話して

Whenever you’re feeling lonely
あなたが寂しく感じる時はいつでも

Remember you told me
覚えてて私に言ったこと

You’re not alone
あなたは一人ではない

Just pick up the phone
ただ携帯を取るだけです

You’re not alone✖️2
あなたは一人ではない

Pick up the phone✖️2
携帯を取って

You’re not alone✖️2
あなたは一人ではない

Pick up the phone✖️2
携帯を取って

You’re not alone✖️2
あなたは一人ではない

Pick up the phone✖️2
携帯を取って

You’re not alone✖️3
あなたは一人ではない

It’s gonna be okay
大丈夫だよ

Everyone needs a bad day
みんな悪い日も必要です

Remember you told me
覚えてて私に言ったこと

You’re not alone
あなたは一人ではない

Just pick up the phone
ただ携帯を取るだけです


この記事が参加している募集

私のイチオシ

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?