見出し画像

Jason Derulo - It Girl 【洋楽和訳】

Ive been looking under rocks and breaking locks
ずっと石の下を探したり 鍵を壊してみたりしていた

Just tryna find ya
ただあなたを見つけるために

Ive been like a maniac insomniac
おかしくなった不眠症みたいだった

5 steps behind you
あなたの5歩後ろで

Tell them other girls they can hit the exit
他の女の子たちには帰っていいよって言って 

Check please
はいさようなら

Cause I finally found the girl of my dreams
とうとう夢に見ていた女の子を見つけられたから

Much more than a Grammy award
グラミー賞よりも嬉しい

Thats how much you mean to me
あなたはどれほど私にとって大切か

You could be my it girl
あなたは運命の子かも

Baby you're the shhh girl
あなたがそうなんだよ

Lovin you could be a crime
愛することが罪になるかも

Crazy how we fit girl
こんなにフィットするなんて

This is it girl
そう、これだよ

Give me 25 to life
終身刑になってもいい

I just wanna rock all night long
一晩中あなたと楽しみたい

And put you in the middle of my spotlight
私のスポットライトの真ん中で

You could be my it girl
あなたは私の運命の人

Youre my biggest hit girl
私の最もハマった存在

Let me play it loud
大音量で再生させて

Let me play it loud like
こんな感じで

oh oh oh oh

Let me play it loud
大音量で叫ばせて

Let me play it loud like
こんな感じで

oh oh oh oh

Let me play it loud
大音量で再生させて

You cant help but turn them heads
あなたは彼らを振り向かせる 

Knockin them dead
イチコロさ

Dropping like flies around you
ハエのように周りをウロウロしだす

If I get your body close not letting go
もし私があなたを抱き寄せて離さなかったら

Hoping you're about to
彼らにこう言ってくれたらいいな

Tell them other guys they can lose your number
私の電話番号を削除してって

You're done
もう終わりだって

They don’t get another shot cause you’re love drunk
私の愛に夢中だから彼らにチャンスはないって

Like a TV show playing reruns
テレビの再放送みたいに

Every chance I get
チャンスがあるたびに

Imma turn you on
あなたを見てしまう

You could be my it girl
あなたは運命の子かも

Baby you’re the shhh girl
あなたがそうなんだよ

Lovin you could be a crime
愛することが罪になるかも

Crazy how we fit girl
こんなにフィットするなんて

This is it girl
そう、これだよ

Give me 25 to life
終身刑になってもいい

I just wanna rock all night long
一晩中あなたと楽しみたい

And put you in the middle of my spotlight
私のスポットライトの真ん中で

You could be my it girl
あなたは僕の運命の人

Youre my biggest hit girl
私の最もハマった存在

Let me play it loud
大音量で再生させて

Let me play it loud like
こんな感じで

oh oh oh oh

Let me play it loud
大音量で再生させて

Let me play it loud like
こんな感じで

oh oh oh oh

Let me play it loud
大声で叫ばせて

Cant seem to stop you from running running
もう止められそうにない

Through my through my mind mind
私の頭の中で何度も再生される

Just keep it coming coming
もうそれでいいと思ってる

Til I make you mine mine
あなたが私のものになるまで

You've got that something something
あなたには何か特別なものがある

I wanna be with girl
私はあなたと一緒にいたい

You’re my greatest hit girl
あなたは私が最もハマった人

Just say this is it girl
これだけは言える彼女だって

Hey baby
へい、ベイビー

Don’t you know you're my it girl
わからない?あなたは私の運命の人だって

You could be my it girl
あなたは私の運命の人

Baby you're the shhh girl
あなたがそうなんだよ

Lovin you could be a crime
あなたを愛することが罪になるかも

Crazy how we fit girl
こんなにフィットするなんて

This is it girl
そう、これだよ

Give me 25 to life
終身刑になってもいい

I just wanna rock all night long
一晩中あなたと楽しみたい

And put you in the middle of my spotlight
私のスポットライトの真ん中で

You could be my it girl
あなたは私の運命の人

Youre my biggest hit girl
私の人生で最もにハマった存在

Let me play it loud
大音量で再生させて

Let me play it loud like
こんな感じで

oh oh oh oh

Let me play it loud
大声で歌わせて

Let me play it loud like
こんな感じで

oh oh oh oh

Let me play it loud
大音量で再生させて

Let me hey you sing it like
こんな感じで

oh oh oh oh

everybody you know cry
みんなが泣いている

Let me hey you sing it like
あなたが歌っているようにさせて

この記事が参加している募集

英語がすき

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?