見出し画像

Zedd, Maren Morris, Grey - The Middle【洋楽和訳】

Take a seat
座ってください

Right over there
すぐそこ

Sat on the stairs
階段に座っていた

Stay or leave
とどまるのか、離れるか

The cabinets are bare
タンスはからっぽで

And I'm unaware
私は気づいていない

Of just how we got, into this mess
どうしてこうなったのか、

Got so aggressive
とても攻撃的になってしまった

I know we meant
私たちが意味してる事はわかっています

All good intentions
すべて善意だった

So pull me closer
だから私をもっと近くに抱き寄せて

Why don't you pull me close
私を近くに抱き寄せてみて

Why don't you come on over
来てみませんか

Cos I can't just let you go
あなたを手放すことはできないから

Baby
Why don't you just meet me in the middle
途中で会ってみませんか

I'm losing my mind just a little
ちょっと正気を失いつつある

So why don't you just meet me in the middle
だから、会ってみませんか

In the middle
In the middle
Baby

Why don't you just meet me in the middle
途中で会ってみませんか

I'm losing my mind just a little
ちょっと正気を失いつつある

So why don't you just meet me in the middle
だから、会ってみませんか

In the middle
In the middle
お互い歩み寄って

Take a step
一段上がる

Back for a minute
少し気持ちを戻して

Into the kitchen
キッチンへ

Floors are wet
床が濡れている

Taps are still running
蛇口は水が出っ放し

Dishes are broken
食器が割れている

How did we get, into this mess
どうしてこうなったのか、

Got so aggressive
とても攻撃的になってしまった

I know we meant
私たちが言いたかったのはわかる

All good intentions
すべて善意だったから

So pull me closer
だから私をもっと近くに抱き寄せて

Why don't you pull me close
私を近くに抱き寄せてみませんか

Why don't you come on over
来てみませんか

Cos I can't just let you go
あなたを手放すことはできないから

Baby
Why don't you just meet me in the middle
途中で会ってみませんか

I'm losing my mind just a little
ちょっと正気を失いつつある

So why don't you just meet me in the middle
だから、途中で会ってみませんか

In the middle
In the middle
お互い歩み寄って

Looking at you I can't lie
あなたを見て私は嘘をつけない

Just pouring out admission
本音が溢れ出てくる

Regardless my objection
抑えなきゃならないのに

And it's not about my pride
私のプライドではありません

I need you on my skin just
私はあなたを肌で感じていたい

Come over, pull me in just...
こっちへ来て、引き寄せて

Baby
Why don't you just meet me in the middle
途中で会ってみませんか

I'm losing my mind just a little
ちょっと正気を失いつつある

So why don't you just meet me in the middle
だから、会ってみませんか

In the middle
In the middle
Baby
二人の間をとって

Why don't you just meet me in the middle
途中で会ってみませんか

I'm losing my mind just a little
ちょっと正気を失いつつある

So why don't you just meet me in the middle
だから、会ってみませんか

In the middle
In the middle
お互い歩み寄って


この記事が参加している募集

スキしてみて

忘れられない恋物語

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?